recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage HD 7100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage HD 7100

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
olhq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 19:35

Hej Allesammen

Hvad er der galt? jeg har en Vantage 7100 TS combo med CD som udbyder, når jeg sætter mit T-rex kort i til Sirius låser hd kanalerne men ikke de andre og T-rex kortet virker fint min firmware er 20800 ,er det en softwarebug eller hvad.

Oluf

Til top
futtemis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 22:32
Har lige en lille "fejl løser" hvis nogen skulle komme ud for det.

Fra www.digital-eliteboard.com

"Obviously the supplier of the power pack (SUNGHO) " a load of bad" Opto couplers blocks, because exactly THOSE are course at the power pack problem!!! To recognize by one of the output voltages (5,5V), based on R36, those begins to drift at rising temperature … I explain me however now not in details, but the solution (for solder-well-informed): change ALL opto couplers with the designation EL817 (DIL4-Gehäuse, altogether 3 pieces) out-solder and replace against PC817 (the tinkering shop has em) replace all 3. That is not a universal remedy, but helps typically in the case of errors such as non--reaction of the remote or a FREEZING of the announcement on the receiver

Kort på dansk, find de 3 EL817 kredse (DIL4 chip) i forsyningen og udskift dem med PC817 i steder for, de er skyld i at 5,5v styringen svinger ved varmepåvirkning, dette skulle hjælpe mod låsning i reciveren.

Redigeret af futtemis - 03-Juni-2008 kl. 22:50
Til top
futtemis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 22:49
Der findes så også en 21202 firmware
Til top
kolmorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 23:39

Hej

Har kigget lidt på markedet efter et alternativ til Zaptor boksen og jeg synes umiddelbart at jeg har læst bedst om Vantage HD 7100 og naturligvis DVB-C udgaven.

Mit spørgsmål er dog, om der er nogen som ved om Vantage virker på Stofas kabelnet og om der er nogle erfaringer herfra.

Slutteligt synes jeg at have fundet frem til den billigste på HM Sat Shop: http://www.hm-sat-shop.de/hdtv-receiver-vantage/vantage-vt-7 100c-hdtv-kabel-receiver.html - nogen der ved om den kan findes billigere?!? Tvivler dog :)

Til top
futtemis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2008 kl. 20:06
Jeg synes at der var org. engelske sprog ol på Explore fra Viasat, men efter de sidste beta og den sidste firmware, så kan jeg kun få noget jugoslavisk eller i den retning på som sprog.

Har andre oplevet at man ikke kan få de sprøg på som der burde være?
Til top
olhq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2008 kl. 20:08
Igen problemer med Canal-digital, har kun det problem at der ikke er undertekst på HD udsendelser og man skal sætte sup-tekst på med fjernbetjening hver gang, den kan ikke huske indstillingen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu