recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee
    Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 22:26

Jamen dog, så fik man en mail med at TDC KabelTV nu hedder YouSee.

Der er reklamer for den digitale verden, så forventninger var store da jeg klikkede på køb af digital modtager.
Der måtte da være noget HD og noget bedre end Sagem 81 HD.....

Man ak, absolut ingenting, så det "er en om'er".

Hvordan kan man få sig selv til at kyle masser af reklamekroner i TV-reklamer med et buskab man ikke kan købe, det er pinligt.

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 22:57
de kører også nogle helsides annoncer - det er en ret omfattende kampagne de fyrer af disse dage - og som de skriver i første linie i annoncerne:

"Det er en god blanding af alt og intet, vi ændrer på" - og derefter nævner de "nye digitale muligheder, nye priser og nye produkter". Men som du nævner er der intet sket hvad angår muligheder og produkter, de er alle sammen de samme som for et måned siden. Til gengæld er der jo som bekendt kommet nogle pæne prisstigninger - så mon ikke det er bare det de vil fortælle - i en smart indpakning.
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:11

Måske de skulle ændre deres slogan til

"Now You See - now You don't"

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:16

Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

Hvordan kan man få sig selv til at kyle masser af reklamekroner i TV-reklamer med et buskab man ikke kan købe, det er pinligt.

Den forklaring kender jeg - tror jeg da

Navneskiftet skal ikke ses som nye bedre tider for kunderne. Det er ikke markeringen af noget nyt og spændende, med flere ting på hylderne. Ikke endnu ihvertfald.

Formålet er at gøre firmaet klar til salg. Og de mange reklame kroner skal bruges på at slå det nye navn fast i vores bevidsthed. Det er ren branding.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 11:15
Jeg har sagt det før - hvordan kan TDC som DKs største spiller på tv markedet endnu ikke have en HD boks på markedet.

Jeg tror snart at det er derfor at TV2 Sport HD ikke er kommet ud endnu - TDC og TV2 er jo gået i seng med hinanden omkring den kanal. Men dealen har garanteret været at TV2 Sport HD ikke blev solgt til andre som f.eks. Stofa før TDC var parat. MØG!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 13:23

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Jeg har sagt det før - hvordan kan TDC som DKs største spiller på tv markedet endnu ikke have en HD boks på markedet.

Du skal se det som en kombination af, at man først venter til markedet er klar til dette, (f.eks er der ingen grund til at lancere en HD box, hvis du ikke har et tv du kan se det). Når markedet så er klar, så skal kanalerne på plads. I meget lange tider har de kun kunne tilbyde 2 kanaler, hvoraf den ene har kørt promo det meste af tiden (C+ HD) og først for relativt nyligt er begyndt at sende noget brugbart. (som de forøvrigt har lavet om til noget der nærmest ligner en kopi af C+ F1). DiscoveryHD sender mange genudsendelser, selvom de helt klart er det værd, så er det stadigvæk en opstartsfase.

Jeg er overbevist om, at lige om snart så sker der helt sikkert noget. Og til den tid bør de havde deres nye HD box klar. Det er muligt at det er den der ventes på nu, da den såvidt jeg husker havde officiel release Oktober 2007, og nu forlyder rygterne at det bliver i starten af 2008).

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Jeg tror snart at det er derfor at TV2 Sport HD ikke er kommet ud endnu - TDC og TV2 er jo gået i seng med hinanden omkring den kanal. Men dealen har garanteret været at TV2 Sport HD ikke blev solgt til andre som f.eks. Stofa før TDC var parat. MØG!

Der er nok ingen tvivl om, at der skabes nogle alliancer i øjeblikket. Der er såvidt jeg kan fornemme rimelige store økonomiske interesser i netop HD kanaler. Og så har jeg en mistanke om, at det bliver svinedyrt for os forbrugere

 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 14:59

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Jeg tror snart at det er derfor at TV2 Sport HD ikke er kommet ud endnu - TDC og TV2 er jo gået i seng med hinanden omkring den kanal. Men dealen har garanteret været at TV2 Sport HD ikke blev solgt til andre som f.eks. Stofa før TDC var parat. MØG!

Jeg tror egentlig gerne at Stofa måtte købe den kanal.

Spørgsmålet er nok mere, om de ville være villige til at betale prisen - for ikke at have TDC med

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Planetbirch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2006
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 15:04

Jeg har hørt fra TDC (aka YouSee) at deres nye HD-box først kommer 1/2-08 det var beskeden i går.

ØV !!!!

---
Don't be the black cloud on a sunny day....
Til top
morten_fresh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juni-2006
Status: Offline
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 16:14
Det hænger vel også meget godt sammen med at gratis perioden for Discovery HD er forlænget til 31-01-2008.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu