recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virker mit gamle Selector kort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVirker mit gamle Selector kort?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiStoffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Virker mit gamle Selector kort?
    Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 16:08

Hi alle...

På forhånd mange tak for en masse gode oplysninger, som jeg allerede har fundet frem til på dette forum.

Jeg har dog et lille spørgsmål. Jeg har netop besluttet at investere i et Sony 32D3000, som bekendt har DVB-C tuner. Dertil vil jeg så købe et Viaccess I/II CAM-kort.

Jeg har i forvejen TDC Kabel-tv mellempakke og en gammel Selector-kasse (altså ikke digital) stående. Jeg har altså også dette kort:

TDC Selector kort

Men fungerer dette kort også til de digitale signaler - eller er det skræddersyet til den gamle analoge Selector-boks?

Jeg vil jo frygtelig gerne undgå at skulle købe et nyt kort incl favorit-pakke eller lignende, så alle svar er velkomne.

mvh Stoffer

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af DiStoffer DiStoffer skrev:

Men fungerer dette kort også til de digitale signaler - eller er det skræddersyet til den gamle analoge Selector-boks?

kortet vil fungere lige så fint med det nye tv, som i den gamle boks, da DVB-C er standard og dette hænger IKKE sammen med at tv't er digitalt.

Der er dog vist noget anderledes omkring en HDTV selector boks, som jeg ikke ved om DVB-C signalet er præcis det samme her, som du jo også mener og ønsker at kunne modtage.

Dog er DVB-C altså fuldt ud kompatibel, så på det grundlag kan du godt vælge tv't, som Elgiganten også skriver i denne uge.

Til top
DiStoffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

kortet vil fungere lige så fint med det nye tv, som i den gamle boks, da DVB-C er standard og dette hænger IKKE sammen med at tv't er digitalt.

Tusind tak for det hurtige og præcise svar!

Jamen, så er alt jo bare fryd og gammen. Jeg vil nemlig meget gerne også undgå TDC's Sagem 60-boks, så det her burde jo blive en fornøjelse.

mvh Stoffer

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af DiStoffer DiStoffer skrev:

Jeg har i forvejen TDC Kabel-tv mellempakke og en gammel Selector-kasse (altså ikke digital) stående.

 

 Alle sagem boxene er Digitale, da de kanaler den skal modtage er Digitale. Kortet vil virke sålænge du betaler for det.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 19:00

 

[/QUOTE]



Dog er DVB-C altså fuldt ud kompatibel, så på det grundlag kan du godt vælge tv't, som Elgiganten også skriver i denne uge.

[/QUOTE]

 

nogen gode tilbud denne uge?

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
DiStoffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Alle sagem boxene er Digitale, da de kanaler den skal modtage er Digitale. Kortet vil virke sålænge du betaler for det.

Ja, så simpelt kan det jo forklares! Min gamle old-sag af en Selector viser vitterligt også at være en Sagem-box, men den har nu været forvist til skammekrogen, da kortet desværre ikke giver adgang til den fulde TDC pakke.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 20:07

 

 Hvis du har den fulde pakke Analogt, så vil du også have den Digitalt.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af glade glade skrev:

nogen gode tilbud denne uge?

Næ.. bare det samme som altid, og så lige denne Sony med DVB-C / TDC kabeltv understøttelse.. til kun 10k, og der står ikke "tilbud".

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu