recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC  køb færdigbygget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC køb færdigbygget

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC køb færdigbygget
    Sendt: 27-November-2004 kl. 14:01

Hej

Er der nogle steder hvor man kan købe en HTPC som man mere eller mindre selv vælger hvad den skal bestå af.

Jeg er ikke til selv at skulle sætte noget sammen rent håndværksmæssigt, det ender vist med at blive dyrt både i tid og penge  Det tiltaler mig meget med HTPC da der ikke er stand-alone produkter der helt opfylder mine ønsker hvis der nu skal lægges 6-8000 basse øre.

Først og fremmest skal der kunne flyttes rundt på alle filer fra både internt og externt(gerne trådløst!) samtidig skal den kunne brænde DVD(+/-RW/DL) og CD. men det er jo ikke svært at få.

Selvfølgelig vil jeg gerne have de redigeringsmuligheder som findes i stand-alone produkterne, men er det bare et software?

Jeg synes de nye multi media PC´er fra Zitech er tæt på det jeg søger men er de for dyre i.f.t. det de kan?. ALDI´s tilbud denne uge tiltalte mig også en del, sammenlignet med Zitech er der jo trådløst netværk større HD, Blåtand etc.  Derfor søger jeg noget a´la zitech men med trådløst netværk og Bluetooth. Skal jeg vente...............suk, oder wie?

Ved godt det ikke er så konkret, jeg ved ikke en helt masse om HTPC men det jeg ser findes i forskellige maskiner må man da kunne få, uden at skulle have hovedet alt for langt ind i kabinettet

 

MVH Auri

Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2004 kl. 09:22
Kan man ikke bare få Zitech til at stoppe et par ekstra ting i maskinen mod betaling?
Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2004
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2004 kl. 10:39

Du kan prøve at kikke lidt på: SHG, der kan man selv vælge det man vil have i sin Pc.

m@dsen



Redigeret af m@dsen
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu