recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs overførsel bærbar - forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs overførsel bærbar - forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pulvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs overførsel bærbar - forstærker
    Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 21:04
Hey bøller

Skal have fundet mig en løsning så jeg kan overfører musik fra min bærbare computer til min forstærker.

Dette skulle jeg meget gerne have klaret trådløst.

Jeg har kigget lidt på Pinnacle SoundBridge HomeMusic, nogen der har noget erfaring med denne? Jeg har indbygget trådløst netværk i min bærbar, er dette nok til at skabe forbindelse til soundbridge eller skal man bruge noget mere?

På forhånd tak for hjælpen.
Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 22:39

Squeezebox.. Efter hvad jeg har læst er den de andre muligheder langt overlegen. Prismæssigt er den så også i den høje ende, men regner med selv at anskaffe mig en indefor nærmeste fremtid.

http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/wireless_mu sic_systems/devices/881&cl=dk,da

/Martin
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 19:58

Hvis du har Bluetooth på din computer, bør dette virke, men har ikke prøvet det endnu

 

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=TDM-BT1&a mp;a mp;productsku=TDMBT1.CE7&site=odw_da_DK&pageType=Ove rview&imageType=Main&category=ACC+Home+audio+and+cin ema+accessories#tab

Mvh Patfigs



Redigeret af patfigs - 26-November-2007 kl. 19:59
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu