recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? om stofa HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket? om stofa HD kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Emne: ? om stofa HD kanaler
    Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 07:38

jeg sidder og undre mig, har lige fået samsung HD boks, venter godt nok på den nye! jeg fik den under kabelbruddet her på sjælland. På mine HD kanaler: Discovery-Silver-Canal+ og astra har jeg et signal på 76 modsat de alm. kanaler hvor den siger 80? HD kanalerne kører ikke rent, ligesom hakker i det og jeg har ikke undertekster på, hvad er årsagen til disse ting  har postet det i forum vedr. stofa men ingen ser ud til og vide noget, nogen her som ved hvorfor osv

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 12:49

Kort og godt, tag fat i Stofa og bed dem rette på det. Jeg har selv haft lign. fejl da jeg først skulle se digitalt tv via Stofa. Der kom en tekniker og justeret på noget grej ude på vejen et sted, herefter havde jeg mere signalstyrke.

Nu deler du vel ikke dit antenne signal flere steder vel, for det har kæmpe indvirkning på din signalstyrke.

Hvis du gør, så prøv med et så direkte kabel som muligt til din HD box og se om det ikke giver et bedre signal.

/Michael

 

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu