Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Guests
Gæst
|
Emne: Philips pfl 9632 - hyletone Sendt: 11-Januar-2008 kl. 11:48 |
MightyFuma skrev:
nu jeg har jer hvordan har i så sat de forskelling installinger ang kontrast lys og 100hz samt resten nogen der ville dele det :)
|
Jeg syntes du skulle starte en ny tråd der KUN omhandler indstillinger
Var det en ide?
|
|
MightyFuma
Ny bruger
Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
|
Sendt: 11-Januar-2008 kl. 10:41 |
nu jeg har jer hvordan har i så sat de forskelling installinger ang kontrast lys og 100hz samt resten nogen der ville dele det :)
|
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 11-Januar-2008 kl. 08:18 |
Jeg er også blevet helt vild med 37PFL9632.
Desværre er jeg lidt "bange" for at skulle købe et TV der skal til rep. eller byttes med det samme, det er sgu lidt ærgeligt :(
|
|
ajone
Ny bruger
Oprettet: 16-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 14
|
Sendt: 11-Januar-2008 kl. 07:49 |
Jeg synes du skal lave en reklamation på apparatet. Det ser ud som om Philips bytter TV'et uden at have set det. Jeg får i hvert tilfælde et nyt TV uden det hat været inde over philips. Så må jeg bare håbe at det nye TV ikke hyler, for det er jo ellers et rigtigt godt TV.
|
|
MightyFuma
Ny bruger
Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
|
Sendt: 11-Januar-2008 kl. 04:55 |
Hej
Min Model er også et Philips 37PFL9232D
Ville bare sige jeg har samme problem med mit tv ved bare ikke om jeg kan gøre noget ved det her den 12 jan er det kun 1 mdr gammel men ville da prøve om jeg ikke kan jeg har købt det ved DanskItlager
Men min hyletone kom imellem jul og nytår efter mine 14 dage var gået
så hvad skal jeg gøre nu tag kontakt til firmaet og høre hvad der skal gøres??
|
|
buller1
Super bruger
Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 20:21 |
Et stort antal af 9632 og 9732 modeller har været plaget af problemet - men de der ikke har været ramt af problemet er som regel meget tilfredse med deres tv, som jo også ligger helt i top i reviews.
|
|
cccd
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 20:04 |
BULLER 1
Frisk gjort, at du turde satse på "en hyler" :) [/QUOTE]
Skulle 37-9732d være en hyler ?
Redigeret af cccd - 10-Januar-2008 kl. 20:05
|
|
buller1
Super bruger
Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 18:04 |
cccd skrev:
ajone skrev:
Jeg regnede heller ikke med, at man kunne. Så må vi jo se om det nye tv har samme problem. Til sidst kan jeg vel få pengene tilbage, hvis de ikke kan udbedre fejlen. |
Har prøvet det samme med philips 32-9830,. Første fejl vidste sig efter 14 dage. De kom og byttede det. Efter 5mdr begyndte jeg at få fejl på det nye. Det var inde til rep. 3 gange så forlangte jeg pengene retur. DET fik jeg. Det var så held i uheld for imellem tiden var der så kommet en ny model til en billigere penge, nemlig 37-9732d som jeg så har idag og er rigtig godt tilfreds med !! |
Frisk gjort, at du turde satse på "en hyler" :)
|
|
cccd
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 14:38 |
ajone skrev:
Jeg regnede heller ikke med, at man kunne. Så må vi jo se om det nye tv har samme problem. Til sidst kan jeg vel få pengene tilbage, hvis de ikke kan udbedre fejlen. |
Har prøvet det samme med philips 32-9830,. Første fejl vidste sig efter 14 dage. De kom og byttede det. Efter 5mdr begyndte jeg at få fejl på det nye. Det var inde til rep. 3 gange så forlangte jeg pengene retur. DET fik jeg. Det var så held i uheld for imellem tiden var der så kommet en ny model til en billigere penge, nemlig 37-9732d som jeg så har idag og er rigtig godt tilfreds med !!
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 14:15 |
Ja, jeg mener sælger har lov til 2-3 forsøg, herefter kan du ophæve handlen hvis fejlen stadig er der.
|
|
ajone
Ny bruger
Oprettet: 16-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 14
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 13:47 |
Jeg regnede heller ikke med, at man kunne. Så må vi jo se om det nye tv har samme problem. Til sidst kan jeg vel få pengene tilbage, hvis de ikke kan udbedre fejlen.
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 10-Januar-2008 kl. 13:43 |
Det tvivler jeg stærkt på! Du har jo haft TVet et stykke tid, så ombytning/reparation har ikke noget at gøre med returret. Men garantien gælder fra du modtager det nye TV.
|
|