recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Analoge signaler i 870
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Analoge signaler i 870

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valdemar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Analoge signaler i 870
    Sendt: 15-December-2007 kl. 17:16

Jeg har i dag købt en HDD med digital tuner som erstatning for den jeg havde fra LG. (der døde efter 2 måneder)

Jeg har sat den op efter manualen til at modtage både digital og Analog signal, og det har frembragt to ting jeg ikke forstår.

Punkt 1, det digitale billede er knivskarpt, men har en del udfald der giver pixel striber, noget der ikke var tilfældet med den gamle modtager, kan jeg tune modtagelsen så den "tolker" signalet lige så godt som min døde LG modtager?

Punkt 2, Når jeg ser fjernsyn uden Digital modtageren er tændt, eller ser programmer med den analoge tuner, er der 1 signal der nu er sne på (DR2). Før det var DR2 analog knivskarp, og tager jeg antenne stikket ud af optageren og direkte i fjernsynet bliver det skarpt igen. Det er som om passagen gennem optageren giver meget støj på DR2 analog. Kan jeg gøre noget ved det?

 

På forhånd tak,

 

V

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu