recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky i Qnap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky i Qnap

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 13:39
Nogle der ved om Twonky er ved at komme med en update til v4.4 - altså en kommende ny version? Mere gider ikk købe en v4.4 og så om 1mdr kommer der en ny en?
Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2008 kl. 22:31

HALELUJA

Så er jeg oppe at køre igen

Efter at have kørt rundt i det samme i 1 måned nu, virker Qnap´en igen.

Som beskrevet, har det hele tiden været Twonky der var problemet, jeg har installeret det nyeste firmware både med og uden telnet utallige gange, uden at kunne komme ind via telnet ip 13131

Så fandt jeg en betaversion 2.2.1 der blev linket til på et Qnap forum, det virkede så ikke første gang da jeg prøvede for 2 dage siden Men for 10 min. siden gik det så lige pludselig igennem, hvorefter jeg kunne genstarte Twonky uden problemer

Så nu vil jeg bare lige sige tak for alle indlæggene og jeres store hjælp. JEg havde faktisk afskrevet det men nu køre det

 

Mvh Auri

Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2008 kl. 11:05

Hej

Lige en justering til setup!

Hvorfor kan jeg kun afspille filerne når jeg går ind under Mediaserver og windows Shares og IKKE hvis jeg går ind unde UPNP Servers?

Der er kun album og artist at vælge mellem på Den måde jeg kan afspille dem nu, og der er jo nogen flere muligheder under UPNP!

Er der nogen der ved hvad jeg skal slå til el. fra! Tror måske det er noget i Windows media player der gør at filer kun kan shares via denne!? men PC´en er slukket når jeg afspiller filerne nu

 

MVh Auri



Redigeret af Auri - 29-Januar-2008 kl. 10:25
Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 10:28

Hej

Er der slet ingen der kender til denne problemstilling, el. har oplevet det selv? Jeg ved i hvert fald ikke hvordan jeg kan ændre det.

 

mvh Auri

Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 10:31
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu