recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32PW9509/12 vs. 32PW9767/12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32PW9509/12 vs. 32PW9767/12

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Emne: 32PW9509/12 vs. 32PW9767/12
    Sendt: 20-December-2004 kl. 15:19

Jeg har kig på disse 2 modeller, og kan få dem til samme pris. den sidste model er 1½ år gammel, men er også helt klart den med flest funktionaliteter.

MEN den nyeste model (32PW9509/12) er med Pixelplus2, og er topmodellen iøjeblikket. Er der nogle er jer der har et af disse TV, og kan komme med nogle input som kan hjælpe mig til hvilken jeg måske kan købe.

snowatom

Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 16:31
Jeg går ud fra du taler om Philips?! Jeg har et 32PW9308 købt i år og da jeg undersøgte sagen, mener jeg at de dyrere modeller som 32PW9509 udelukkende tilføjer ekstra højtalere og surroundsound. Så da jeg ikke mener man kan få ordentlig lyd ud af TV højttalere og da jeg alligevel kører lyd over anlægget, hvis det skal være stort, synes jeg du skulle spare de penge og købe et 32PW9308 i stedet. Jeg mener EL-Giganten har det til under 10K.
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 16:44

Ups! Har lige set at 32PW9509 koster 10K i EL-Giganten

Pokkers som de priser falder hele tiden  Så jeg ville helt klart gå efter 32PW9509 af de to du kigger på.

Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 20:09

Det er lige faldet i pris, kostede før 13.000 kr. Jeg havde læst meget om det. MEN da jeg så det billede det kunne leverer  WWAAAOOvVv.. 

Det er hermed købt, og jeg får det på Torsdag, da alle var udsolgt.

Det er et super lækkert tv, og jeg glæder mig til at se film på det.

snowatom

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2004 kl. 00:30

Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Jeg går ud fra du taler om Philips?! Jeg har et 32PW9308 købt i år og da jeg undersøgte sagen, mener jeg at de dyrere modeller som 32PW9509 udelukkende tilføjer ekstra højtalere og surroundsound.

9509 har bedre billede end 9308 og 9767. Det er imho det bedste billede på noget tv p.t. De øvrige 9xxx modeller med pixel plus er ganske rigtigt ikke bedre end 9308 på billedsiden, de har bare diverse ekstra features. Der findes p.t. ikke andre tv med Pixel Plus 2 end 9509, så f.eks. et tv med 9509-billede og 9767 features findes ikke. Pixel Plus 2 er en del mere naturligt at kigge på end Pixel Plus 1, der i nogle situationer kan give billedet et lidt for digitalt præg.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2004 kl. 00:07

Jeg har aldrig oplevet et "digitalt præg" på mit 9308 når jeg ser TV. Tvært imod har folk uopfordret og uden at vide at jeg havde købt nyt TV spontant udtrykt deres begejstring for det flotte og skarpe billede.

Til gengæld har jeg oplevet noget mærkeligt med DVD. Alle mine film spiller fint på DVR-520H,men for nylig købte jeg lige Spiderman, da den var rimelig billig (og man har jo fulgt ham fra dreng af). Denne film ser ganske enkelt ikke særlig pæn ud på mit TV. Den er kornet med meget grove firkanter og er ikke i nærheden af at være så flot som de andre købefilm jeg har. Det var noget skuffende. Jeg har prøvet at køre TV'et i andre modes end Pixel Plus, men det hjælper ikke. Så jeg hælder nok mere til at der er noget funky med DVD'en.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu