recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Convertere og windows SP2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketConvertere og windows SP2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Convertere og windows SP2
    Sendt: 28-December-2004 kl. 13:30

Jeg ønsker mig en capture/converter boks. Helst USB, evt. med tv, men som pci kort om nødvendig. Skal have hardware encoding. Har prøvet en NorthQ 6600 (trods advarsler) men Windvd programmet frøs uhjælpeligt (skulle genstarte computeren). Ifølge en NorthQ-mand jeg talte med, skyldes det at Windvd ikke kan sammen med SP2 pakken, og han foreslog mig at slette SP2 pakken for den er der kun bøvl med (no way). Plextor convertX bruger også Windvd. Tilbage ser jeg næsten kun Hauppauge PVR 350 (i den betalbare ende af skalaen). Har Hauppauge problemer med SP2? Og med problemmer mener jeg begrænsninger i capture tid. Jeg kan ikke nogen opdateringer der står SP2 på. Måske fordi det er så nyt.

Giv venligst lyd

Torben

Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2004 kl. 13:44
Jeg kører PVR250 under sp2 - no prob!
Til top
Torben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2004 kl. 18:05

Fint - men jeg kan iøvrigt se at www.hauppauge.de har noget updatehejs til PS2, så det ender vel med en Hauppauge.

Torben

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2004 kl. 08:48

Jeg har også et Hauppauge PVR250 og SP2. Heller ingen problemer her.

Flemming

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu