recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smartguide i MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmartguide i MCE

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tjementum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2005 kl. 10:07

Hej Henrik

Har modtaget din PM på thegreeenbutton.com, men svarer her så andre evt. kan får gavn. Ikke fordi jeg har så meget at sige.... endnu.

Men... jeg kan se at du har mange kanaler. Der har været en del problemer i SmartGuide, med guide data, som var for lange eller indeholdte forkerte tegn.

Prøv at køre WebGuide konfigurationen, hvor du kun vælger DR1. Se om du kan importere dette til MCE. Hvis det virker, så prøv at tilføje flere kanaler, og se hvor det går galt. Måske er det en beskrivelse som indeholder et special tegn eller noget andet, som får det til at fejle.

PS: Jeg har TDC fuldpakken, så du bør koncentrere dig om Canal+ o.l. kanaler.

Hvis det ikke virker, så sig til , så skal jeg se om jeg kan komme på andre ting... men lige nu er jeg lidt blank.

Thomas

Til top
KingManon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2005 kl. 18:06
Jeg tror jeg vil lade eksperten, tjementum, om at svare
Fedt at der er så mange der gider hjælpe!
Til top
tarz4n Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2005 kl. 19:41

Hej!

Jeg har lige testet bare med nogle få kanaler - stadig no luck :(

Er der mulighed for at du gider prøve kigge på det via Messenger's Fjernsupport? Det ville jeg blive rigtig glad for da jeg tror jeg er ved at bide mid selv i halen

MSN handle: tarzan @ jungle.dk

Mvh. Henrik Rask

Til top
tjementum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2005 kl. 09:39

Hej Henrik

Du har ikke tilfældigvis Visul Studio.NET installeret... så du kan debugge? Nej... selvfølgelig ikke.

Jeg har send dig en MSN invitation... tror jeg måske har tid i aften efter 8... hvad siger du?

KingManon: Tak for ordne... men jeg er ikke ekspert... jeg skrev bare ned hvad jeg gjorde, da jeg installerede SmartGuide.

Thomas

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu