recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KÆMPE iTunes problem, HJÆLP!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKÆMPE iTunes problem, HJÆLP!!!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Emne: KÆMPE iTunes problem, HJÆLP!!!!!
    Sendt: 29-Januar-2008 kl. 21:21

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:


Nuvel, her er så humlen, er der nogen der har hørt om dette

Ja - Itunes gjorde noget lignende ved hele min mangeårige samling af mp3 musik der var nydeligt organiseret i foldere efter kunstner, album, tracks.

Pludselig en dag efter jeg havde opdateret til en ny version af Itunes, blev alting flyttet ud af folderne og ud i en stor pærevælling i roden, og efterlod mig med en masse tomme foldere. En meget stor procentdel af mine tidlige rips, hed alle noget med track1, track2 osv. og var fra før tiden med ID tags andre der havde haft ID tags havde det ikke længere - så nu har jeg en folder med tusindvis af track1, track2 osv. filer jeg ingen chance har for at reorganisere uden at afspille hver eneste enkelt fil og forsøge at huske hvilken sang, kunstner og album den tilhører. En håbløs opgave jeg aldrig bliver færdig med.

Jeg har aldrig nogensinde brugt Itunes igen, og hvis jeg nogensinde har hadet alt hvad der havde med Apple at gøre, det være sig Mac, Ipod, Itunes og alt deres andet overprissatte proprietære begrænsede bras, så er det intet mod hvad jeg gør nu

 

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Anden4220 Anden4220 skrev:

kan du ikke prøve at eksportere dit bibliotek til en XML fil, så slette alle filer i biblioteket og importere dem med din ipod...


hmmm... det kunne nok redde de 10000 der ligger på pod'en, men ikke resten.... men det er nok også de vigtigste... men hvorfor XML filen, kan jeg ikke bare slette hele skidtet fra PC'en og så importere?
Til top
Anden4220 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 20:23
kan du ikke prøve at eksportere dit bibliotek til en XML fil, så slette alle filer i biblioteket og importere dem med din ipod...
Panasonic TH37PX80
Sony surround
Apple Airport express
Triax C-HD415CX
Playstation 3

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 19:59
Hmmm mærkligere endnu, det der er overført til min ipod er ok, selv om filen er fucked på pc'eren....
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 18:24
iTunes har smadret mit musik bibliotek... kan det redes?

Jeg har pludselig mange filer der ikke længere er den de er...( tjekede Bruce Springsteen, nok 100/1800 filer, total biblioteket er på godt 40.000 filer, såeee...).

Altså filen ligger i den rigtige mappe, og hedder det rigtige, men er en helt anden fil når den afspilles. Uanset afspiller.

Checker jeg filen med mp3tag imod resten af albummet, så er tags væk, og albumet kan heller ikke matches mod internet databasen, hvilket indikerer, mener jeg, at det fysik er en anden fil, der pludselig er i den gale mappe, under det gale navn.

Nuvel, her er så humlen, er der nogen der har hørt om dette, og kan det afhjælpes ( min tanke, nej...)?????

Alternativt ser det ud til at jeg må afinstallere iTunes, udføre en djævle udrivelse på systemet og igang med at gen-rippe de filer det er galt med... men det betyder at manuelt checke 40000 filer i mp3tag for at finde dem uden tag, også rippe dem fra mit fysiske bibliotek igen... KÆMPE opgave!

HJÆLP!!!!!


Redigeret af detlef - 29-Januar-2008 kl. 21:05
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu