recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE-46M87BDX - alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE-46M87BDX - alternativ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

M-serien kræver lidt indstilling, men i lcd verden vil jeg ikke mene noget at løbet fra den, flot sort niveau knivt skarpt billedet, og OK SD konvertering, omend set bedre

Har 2 M86´er en 37 og en 40", købte ikke LCD pga pc men pga retention og burnin som stadig er problemtisk også på nye plasmaer, og jeg vil bare ikke have risikoen da begge skærme både er til PC og konsoller.

Men synes stadig det er et ok køb, og nu hvor de har fået lidt tid på bagen så er de småproblemer der var i starten udluset.

Dog en F86 eller F96 er et bedre køb (f96 med RIGTIG sort bedre end plasma)  men prisen er også meget anderledes.

fin value for pengene, gode connection muligheder, og står knivskarpt som pc skærm

Mig bekendt er der ikke rapporteret et eneste tilfælde af burn-in/retention på de seneste generationer af i hvert fald panasonic.Og jeg tror faktisk Pana60/70 det mest udbredte TV blandt dette forums brugere.

F86 og F96 ER klart bedre end M-serien. Men ikke på højde med feks Sony  X-3500. Og ifølge HDTVtest UK rangerer Samsung F hele 2 "klasser" under Pioxd508, som jo bekendt "kun" har standart opløsning.

Godt nok gengiver F96 iflg nævnte test en dybere sort end Pio508 . MEN det er åbenbart på bekostning af shadow detail og mellemtoner.

Anyway, er både Sony og Pio langt over budget. Men jeg ville da lige kigge på Sonys low budget, samt event Sharp og Toshiba. 

     



Redigeret af Lennon - 10-Februar-2008 kl. 23:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu