recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Panasonic SC-PTX5EG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Panasonic SC-PTX5EG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
evil_jew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Anmeldelse af Panasonic SC-PTX5EG
    Sendt: 14-Februar-2008 kl. 22:05

Jeg var på udkig efter et 2.1 system til mit nye panasonic th42px70.

Da jeg var bevilget max 4000 til det, og da jeg gerne ville holde det i samme mærke, så faldt valget på Panasonics SC-PTX5EG-K som pt er på tilbud til 3499,- hos geco.

Herinde mente flere at det ikke kunne lade sig gøre med en ordentlig hdmi-afspiller og lydsystem i ét til den pris.

Jeg valgte dog at invistere i det alligevel, og jeg blev bestemt ikke skuffet.

Designet er super lækkert, og føles som kvalitet. Efter at have sat det til og justeret det, så fyrede jeg først op under noget crystal method... tog mig selv i at stå og smile bredt.

Havde været nervøs for om de 2x45 wrms og 1x50 wrms var nok, men det spiller mere end rigeligt min stue op. Valgte derefter michael jacksons black or white, og blev igen imponeret.

Nu skulle der testes lyd. Smed saving private ryan på, og blev først imponeret over den gode billedkvalitet. Nøj hvor ser det godt ud.

Nå... frem til landsætningen... Her flyver kuglerne omkring mig, og eksplosionerne dundrer i gulvet. Man får fornemmelsen af "surround" - men selvfølgelig ikke i samme stil som hvis der virkeligt sad et par baghøjtalere.

Men alt i alt kan det bestemt anbefales. Der er virkeligt meget for pengene.

Selvfølgelig kan det nok ikke spille op med de dyre anlæg mange har invisteret i, men har man et skrabet budget, og ikke har lov til at fylde stuen med højtalere, så er det alle pengene værd.

I løbet af weekenden kan det ses under præsentationer - skal lige have taget nogle billeder.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu