recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit næste TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit næste TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Emne: Mit næste TV
    Sendt: 07-Januar-2005 kl. 14:02

Man har vel lov at drømme: Klik her

Eller se her

Til top
SteenH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 14:06

Hej Stampe

Du har godt nok en STOR stue!!

SteenH 

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af SteenH SteenH skrev:

Hej Stampe

Du har godt nok en STOR stue!!

SteenH 

Han er bare træt af at tapesere - så en skærm på hver væg, så er det problem løst. Så kan han også ændre "tapetfarve/mønster" som han lyster.

I øvrigt er det jo ikke helt drømmesnak. Så for nogen tid siden en artikel om, at man har udviklet noget "strømførede maling", der kan sprøjtes på f.eks. en væg eller noget bøjeligt plastic. Poineten var så  at det kunne bruges som en skærm. Contrast, lysstyrke mv. skulle være væsentligt højere end vi kender fra LCD/Plasma og når teknikken var færdigudviklet ville produktionsprisen være væsentligt mindre end på LCD/Plasma. Men det var vist 8-10 år ude i fremtiden.

Sikke nogen perspektiver, det giver. TV på hele loftet i soveværelset, på hele endevæggen i stuen - og tænk de muligheder reklamebrancen får for at lave reklamesøjler over alt. Eller hvad med den bærbare PC, der ligger i ens lomme - skærmen er et stykke plastic man ruller ud når man skal bruge den!



Redigeret af HenrikH
mvh

Henrik
Til top
SteenH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 14:36

Hej Henrik

Ja med de drømme-scenarier kan der nok blive brug for de solbriller du bruger i din 'smiley' ha ha.

Bortset fra det så jeg tidligere på dagen en artikel om fremtidens fjernsyn. Den artikel var tæt på din beskrivelse og de første 'skærme' var vistnok allerede klar.

Du godeste. Det er godt jeg ikke er helt ung længere. Tænk at bevæge sig i en verden som er et stort fjernsyn!!!

SteenH

Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2004
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 19:13

Er det ikke forkert at kalde det et tv, jeg vil mene at det nærmer så en ladeport så stort som det er

m@dsen

"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top
Tarzan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 310
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2005 kl. 01:07
Oprindeligt skrevet af SteenH SteenH skrev:

Du godeste. Det er godt jeg ikke er helt ung længere. Tænk at bevæge sig i en verden som er et stort fjernsyn!!!

Så må vi da håbe, at det blider HD-TV! Ellers vil det da se latterligt ud med den opløsning vi bruger nu. Bare på mit 52" er opløsningen ved at være et problem, så et 102" eller en hel væg??

Venlig hilsen

Sven

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu