recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skærm til HTPC- px70?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketskærm til HTPC- px70?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: skærm til HTPC- px70?
    Sendt: 17-Februar-2008 kl. 16:40

hejsa

Jeg ved ikke lige om det her burde være i HTPC forummet, men det handler jo mest om skærm såeh...

Jeg har læst en hel masse på alle mulige forums, især her. Og som i sikkert kender bliver man til sidst rundtosset af alle de posts.

Det korte af det lange er at jeg skal bruge en 42" fladskærm til min HTPC. Lige nu kører jeg s-video -> scart på min gamle CRT og det går ok, uden at imponere alt for meget. Jeg varmer desuden op til at opgradere min HTPC til at kunne køre med HDMI.

Så har jeg selvfølgelig læst her at px70'eren er den bedste skærm. Men er den også det som HTPC? jeg skal kun bruge den som HTPC, dvs. meget lidt windows/internet/spil osv.

Det der har gjort mig mest rundtosset er alt det her med problemer med overscan og med at få displayet til at fungere ordentlig.

Er der noget af jer der har erfaring med at bruge PX70'eren til HTCP? eller skal jeg forsøge at finde en 1:1 pixelmapping skærm?

pft
Karsten



Redigeret af zutcorp - 17-Februar-2008 kl. 16:43
Til top
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 16:29

Hej igen

Bare lige et feedback hvis en anden laver et search på det her:

htpc-> px70 ser superfint ud i p720, knap så lækkert i 1080p, men det er vidst som det skal være.

Jeg er en glad and!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu