recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Belvision Tintin film.. DUSØRGIVES :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBelvision Tintin film.. DUSØRGIVES :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirhish Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Belvision Tintin film.. DUSØRGIVES :-)
    Sendt: 17-Februar-2008 kl. 20:09
Søger Belvision udgaven af Tintin film med stemmer af Jes Ingerslev, Søren Østergård og Keld Nørgård, de blev vist på dr i 80érne, der er lavet i alt 7 film af 50 min.... det er ikke den dvd-boks man kan købe alle steder jeg søger... Håber nogen kan hjælpe mig har ledt alle steder !!!!! Dusør Gives:-)
Til top
mallanikkelsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 03:43

Hejsa

 

hvor skønt at jeg herinde skulle finde en anden, der ligesom jeg selv husker, og søger efter disse udgaver af Tintin-tegnefilmene!!

 

jeg har også selv ledt alle mulige og umulige steder, dog uden held. Husker især månen tur retur, der blev sendt i ca. 4 afsnit i "mellem himmel og jord". Også "krappen med de gyldne kløer" hører til en af mine absolutte favoritter.

 

Selv vil jeg faktisk kunne være dig behjælpelig med en enkelt, i fald det stadig skulle have interesse. Jeg ligger nemlig inde med "hel-filmsudgaven - altså ingen afsnitsindelling" af "det hemmelige våben". Den blev genudsendt på DR for en 8-9 år siden eller så.

Den er godt nok på vhs, men alligevel.

 

De bedste hilsner fra Allan

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu