recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32PW6408
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32PW6408

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Emne: 32PW6408
    Sendt: 08-Januar-2005 kl. 17:03

Hej

Jeg overvejer kraftigt at købe et Philips 32PW6408 til 3999 kr. hos Elgiganten på mandag. Mine krav er et godt billede og muligheden for at kunne skubbe rundt med det uden hjælp af zink_brian's overarm  derfor tror jeg at Sony og Panasonic er udelukket. Det er et 50 Hz men er det ikke også at foretrække hvis jeg ikke vælger at gå helt op i den dyre ende? Et 28" i 16:9 det bliver vel for småt ikke - jeg har pt. et 28" i 4:3. Hvis der er nogen der har nogen indvendinger mod denne model eller andre forslag så kom frit frem.

Claus

Til top
JimmyS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2005 kl. 21:57

Kan kun sige, at et philips 32 tommers 50 Hz 16:9 fjernsyn er et godt fjernsyn.

Mit har kørt 7 år, og det har intet fejlet.

Det har kørt uhyggeligt mange timer (min kone har gået hjemme i 3 år, og der kørte det fra morgen til aften, og det kører stadig meget...)

Efter min mening er 50 hz godt nok, selvom 100 hz selvfølgelig er lidt bedre. Jeg går ud fra at det er 16:9 format du kigger på.

28 tommer 16:9 format skal du holde dig fra, det er for småt i widescreen.

Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2005 kl. 14:25

Bestilt og betalt i dag. I sidste uge kostede det 6.500. Jeg synes det slog samtlige Plastmaskærme og LCD i rimelige størrelser samt de fleste 100 Hz når der blot var lidt bevægelse i billedet.

Claus  

Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2005 kl. 17:47

Jeg føler mig forpligtet til at komme med en advarsel efter jeg jo kun havde lovord tilovers for dette TV. Efter at have fået det installeret er mit foreløbige indtryk ikke særligt positivt. Hvordan jeg kan have taget så meget fejl det fatter jeg ikke. Der er tydelig pixelering både ved antennesignal og DVD - det troede jeg slap for ved 50 Hz. Jeg synes faktisk at mit 9 år gamle Saba har et bedre billede hvis man ser bort fra nogle få striber der ikke skulle være der.

Claus

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu