recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Nokia 6110 Navigator
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Nokia 6110 Navigator

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dief Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Nokia 6110 Navigator
    Sendt: 21-Februar-2008 kl. 12:03

Hej Navi-folk.

Jeg har købt mig en Nokia 6110 Navigator, som først manglede licensen på det medfølgende Nordics-kort. Men jeg fortalte forhandleren, at jeg alligevel ville købe hele vesteuropa med nordics kortet, så det var egenligt lige meget, at licensen til det medfølgende nordics-kort ikke var til stede.

Fint, jeg går ind på Route 66's hjemmeside og downloader "Vesteuropa med nordics" kortet + anskaffer mig licensen til kortet, der koster 99 Euro. Kortet bliver også låst op og min position angives på displayet. Men så kommer problemet:

Jeg kan ikke navigere til en bestemt destination, her melder siger telefonen: "An error has accured" og på displayet står der skrevet at der ikke er nok hukommelse til at udføre denne handling?? Jeg har sikret mig at lægge et 2 Gb (originalt Nokia kort) i telefonen, har også prøvet med et 2 Gb Sandisc kort og et 4 Gb kort, med samme resultat???

Er der nogen herinde der har oplevet det??

Telefonen er nu til rep. via Sonofon, manden vidste heller ikke hvad det kunne være. Så vi må se hvad der sker........... Ventetid

Mvh Dief



Redigeret af Dief - 21-Februar-2008 kl. 12:07
Til top
Dief Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 13:42

Viste sig at være en manglende software-opdatering som Nokia ikke havde på deres hjemmeside. Den nyeste version af software til navi, er vers. 4.22 som Route 66 også viser på deres hjemmeside, når man downloader kort derfra.

Går udfra at Nokia også får lagt det ind i deres hjemmeside, så softwaren kan hentes via PC-Suite. PC-Suite siger nemlig for tiden at ingen nyere software er til rådighed, når man er i besiddelse af vers. 3.58, men det er der altså.

Håber det kan hjælpe andre??

Mvh Dief

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu