recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Iphone i USA?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Iphone i USA?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Iphone i USA?
    Sendt: 18-Marts-2008 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af SuperJunior SuperJunior skrev:

Det er bare lidt underligt, da man aktiverer sin iPhone gennem iTunes, og der har ingen nyheder været omkring at man skal betale forud nu.

Så tror stadig det vil være muligt, at gå ind i en appletore og købe en iphone med sit danske kreditkort.


Ham her bor jo i USA og har været i apple shoppen, så jeg tror da på ham, og han vil meget gerne hjælpe med at købe dem hjem ti Danmark.
Der er så bare stadig det problem i butikken. Måske er det nye regler eller også skal man sige noget bestemt? har nogen forklaringen så kan jeg få dem hjem til den rigtige 400/8 500/16 plus lidt for hans ulejlighed og ikke de høje ebay priser som der tages i sidste øjeblik.
Til top
SuperJunior Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 13:58

Det er bare lidt underligt, da man aktiverer sin iPhone gennem iTunes, og der har ingen nyheder været omkring at man skal betale forud nu.

Så tror stadig det vil være muligt, at gå ind i en appletore og købe en iphone med sit danske kreditkort.

Men har ingen erfaring, så der er da chance for at det som pendec skriver er rigtig.

--------------------------
Samsung LE32M87
Onkyo 605
KEF 5005.2
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 13:54

det samme sagde jeg..

Fik en bekendt til at gå i en applestore i californien. og her fik han altså beskeden at der skulle betales for d. 1. måneds abbo og at de aktiverede den for ham.. yderligere kun betaling med kredit kort, så abbo måske trækkes auto fra det kort..

Så pt ingen nyheder om usa er stedet for nye iphones

 

Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 11:44
Er der nogen som har fundet ud af om det er muligt at gå ind i en Appel store i usa og købe en Iphone uden at skulle betale for et abonnement? Jeg står nemlig og er på vej til New York på fredag og havde længe gået og overvejet en ipod touch, men blev rimelig skuffet over man skal betale penge for den nye update som kommer til juni, og vil derfor hellere have iphone da jeg hovedsagligt ville bruge ipod tiuch som kalender, og jeg fandt ud af jeg ikke gad rende rundt med min gamle mobil + en ipod touch som kalender.

Så i korte træk hvordan køber man en Iphone i usa uden at skulle betale for abonnement, hvis dette er muligt? Det må da være muligt på en eller anden måde når der er så mange som har en iphone i danmark. Folk der sælger dem på ebay har vel næppe købt en iphone og sælger den vidre samtidig med at de hænger på et abonnement i 2 år?
Til top
SuperJunior Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Slet ikke nogen som kan hjælpe en Iphone-wanna-have-one?

Irriterer mig at den ikke mere "bare" kan købes i en butik, og at skulle betale 5000 i dba er alt for meget.

Du kan evt. selv bestille én på ebay, jeg har 2 stk. liggende som jeg bestilte der, men de blev taget i tolden. Så der skal lige smides lidt over 600 kr. oven i prisen.  træls! Men den første (min egen) røg igennem uden told..det var jo det vigtigste :D

--------------------------
Samsung LE32M87
Onkyo 605
KEF 5005.2
Til top
Karsten Hede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 18:01
undskyld den er også solgt nu
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 11:22

Oprindeligt skrevet af Karsten Hede Karsten Hede skrev:

Jeg er lige kommet hjem fra Miami og har en 1.3 som stadig ikke er pakket op, jeg tog 2 med hjem og har derfor den ene selv

Og hvad har det så med køb af en telefon i usa til 2000 kr at gøre?

Den reklame skal du vist flytte til køb/salg/bytte.

 

Til top
Karsten Hede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 21:48
Jeg er lige kommet hjem fra Miami og har en 1.3 som stadig ikke er pakket op, jeg tog 2 med hjem og har derfor den ene selv og det er uhyre nemt at unlocke den, jeg har også lagt dansk menu ind på den. Den første som byder 4000 kr kan købe den.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 19:13

Slet ikke nogen som kan hjælpe en Iphone-wanna-have-one?

Irriterer mig at den ikke mere "bare" kan købes i en butik, og at skulle betale 5000 i dba er alt for meget.

 

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:40

hmmm, Der er blevet talt med Applestore i USA, og de sælger kun telefonerne nu mod betaling med kredit kort.

Yderligere skal man så også betale det første måned forud ved købet, så det er altså ikke bare lige at købe i en butik i USA mere..

Måske er det misforstået af personen derovre? det var ihvertfald hvad jeg har fået forklaret, at nu får man ikke bare telefonen over disken uden at have betalt for 1. måned og de aktiverer den i butikken.

 

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:40

Jeg tror ikke jeg forstår hvad du mener? Hvad er det du mener de aktiverer på dit kreditkort? Du kan også betale telefonen kontant hvis du ønsker det...

Jeg har købt 3 iPhones på mit kreditkort i USA og de er alle solgt videre og virker alle 100% her i DK (med undtagelse af de funktioner som ikke understøttes på det danske net selvfølgelig).

FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:28
Der har åbnet sig en mulighed for at købe den i en butik i USA.. Så er spørgsmålet,

Jeg får at vide at man betaler med kreditkort, og at de i butikken nu aktiverer på kortet som køberen betaler med? kan nogen bekræfte dette? prisen, $500 for en 16GB er jo en uhyre fin pris for den model og så lige lidt forsendelse til dk.

Hvis dette er korrekt, kan jeg nemlig slet ikke forstå alle dem som sælger på ebay osv.. hvor de så også må være betalt med kort i usa..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu