recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke få Twonky igang mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke få Twonky igang mere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke få Twonky igang mere
    Sendt: 02-Marts-2008 kl. 20:11
Jeg har installeret Twonky på min MSS2. Det gik fint, og jeg kunne godt få den til at virke sammen med min daværende internetradio.

Nu er licensen så udløbet, men jeg ville gerne have Twonky kørende som mediaserver til min billeder (så jeg kan se dem på min PS3).

Så jeg køber en licens og indtaster registreringskoden. Ingen problemer.

Jeg tilføjer så min mappe med billeder i Twonky, siger "Save Changes" og trykker på "Restart server" under "Miscellaneous" (under http://MSS2-IP:9000/config). Så står der, at serveren genstartes. Men så bliver jeg smidt over på en tom side, hvor der stå, at siden ikke kunne vises.

Hvis jeg så går ind på http://MSS2-IP:900 og kigger under mit mediabibliotek, så er det kun det gamle share, som jeg testede med, at jeg brugte min internetradio, som bliver vist.

Hvad pokker er der lige sket? Hvorfor kan jeg kun se mit ene share (musik) og ikke mine billeder? Der er sat flueben ud for dette share. Jeg har scannet mine shares osv.
Anders
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 10:50

Problem solved!

Ved ikke, hvad der gik galt, men jeg opdaterede til version 4.4.4 og så kørte det igen. Weird!

Anders
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu