recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dine spil (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDine spil (PS3)

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 16:51
Så er der lidt update:

Rainbow Six: Vegas
Den bliver revideret til 7/10 efter jeg tog mig sammen og gennemførte. Stadigvæk er der mange irritationsmomenter, men alt i alt et godt Rainbow spil, synes jeg. 7/10

CoD 3
Overraskede mig positivt efter jeg havde gennemført. Men de steder, hvor man skal slåse med en tysker er til at gå amok over. Pludselig skal man rotere controlleren eller bare svinge den uhæmmet og hurtigt fra side til side, hvorefter man skal trykke på en eller anden knap (fx. cirkel) for at slå ham ned osv. Spillet havde en del småfejl, hvor man kan sidde fast et sted osv (det er dog muligt at komme løs igen ved at skifte våben og hoppe lidt osv). Men jeg holder den på 7/10

High Velocity Bowling
Det er ret sjovt. En værdig modstander til Wii's bowling spil. Man bruger sin controller, som man gør på Wii. Der er stor forskel på banerne, når man bowler mod en af computermodstanderne i Head2Head. Konkurrencerne med trick shots er ret sjov, men en del af de "normale" opstillinger er desværre en fast del af denne disciplin. Det er sjovere, når man skal lave en strike uden at vælte keglen, der står midt på banen osv. Man kan spille flere mod hinanden, hvilket må være ret sjovt. Desværre har jeg kun udfordret computeren endnu. Men i hvert fald 8/10

Rainbow Six: Vegas 2
Er i gang med mission 2. Indtil videre virker det meget godt, men det er lidt for tidligt at udtale sig 100% om spillet endnu. Der er stadig problemer med at høre al kommunikationen osv. Det virker dog ikke til, at der er så langt i mellem de forskellige check-points mere Indtil videre 7/10

Fifa 08
Ja, så fik jeg endelig taget sammen til at købe dette spil. Har haft demoen i noget tid, men savnede lige resten. Købte det hos coolshop til 279,- inkl. porto (UK version), men det tog så også ca. 4 uger, inden jeg havde spillet. Desværre er der gået for lang tid, siden jeg sidst spillede demoen og til nu, så jeg er HELT tilbage fra start. Der er ingen tvivl om, at det er superfedt spil (jeg HADER ellers fodbold IRL), men det er bare meget svært at lære, synes jeg. Men alligevel skal det have 8/10
Anders
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 22:59

Hmm, mon jeg kan huske alle mine spil!?

Resistance: Fall Of Man

First Person shooter som fulgte med i mange tilbud fra release pakken - og bestemet et super spil. Har kun spillet en lille del af singleplayer, og endnu ikke prøvet online, men det skulle være hyl! 

Fifa 2008

Jeg er normalt ikke så meget til fodbold på pc og konsol, men vi har på mit job en Xbox 360 med Fifa 2008, og så måtte jeg også have det på min PS3 for at kunne smugtræne :)

Desværre spiller jeg det for lidt - men det er nok det bedste fodboldspil jeg har prøvet...

Need For Speed Prostreet

Jeg synes faktisk det er bedre end sit rygte! Jeg kan især godt lide at man endelig slipper for alt det politijagt fra de tidligere NFS spil - jeg er mere til race!

Fin grafik, men konsollen har ind i mellem problemer med at følge med, hvilket giver lidt jerky grafik - men ellers okay racerspil

Formula One Championship Edition

Købte min PS3 på grund af FO:CE - jeg så en kollega vise det på firmaets 46" skærm, og så fløj jeg ned og købte en PS3 og FO:CE.

Jeg har altid været vildt med Formel 1, så det spil var et must have! Fin grafik, og den bedste formel 1 racer til konsoller...

Motorstorm

Købte det med min PS3 på releasedagen, spillede det lidt med kolleger og  venner online, men ikke særligt længe og har ikke rørt det siden.

Flot bilspil, som ikke kræver meget tankevirksomhed - og sikkert stadig fedt online...

Madden 08

Jeg elsker NFL - så jeg måtte have et Football spil, og det blev Madden 08. Jeg har købt det for nyligt, så har ikke fået prøvet det rigtigt endnu, men et okay spil, med en ok grafik.

GTA IV

Det behøver man vel ikke sige/skrive så meget om - køb det for en rigtig fed oplevelse, en rigtig fed historie, og en ok grafik og lyd!

Guitar Heroes III

fedt partyspil! Fyr noget guitar af til en masse fede rocknumre - og faktisk behøver man ikke være fuld for at more sig! Jeg har fjollet rundt hjemme i stuen med fuld tryk på anlægget, og sikkert til morskab for naboer der har set en danse rundt med en latterlig lille guitar på den for store mave :)

Rainbow Six Vegas 2

En 3. person shooter af de bedre imho. Det kan sikkert for nogle gå lidt for langsomt, da det er en blanding af at snige sig rundt, og plaffen terrorister, men grafikken er god, og stemningsfuld, og AI'en gør at ens teammates faktisk følger ordrer og sjældent render i vejen.

Assasins Creed

Fed grafik - lækker bevægelsesfrihed i nogle meget flotte omgivelser.

Snigmyrd dig frem til din tidligere status i "Det gamle land" - historien er ok, men missionerne går hen og bliver repetitive - men det er stadig et af de flottere spil på PS3'en.

Virtua Tennis 3

Vel det bedste Tennisspil til PS3'en ind til videre - med okay grafik, men manglen på onlinespil er simpelthen helligbrøde :(

Burnout Paradise

Har man spillet de tidligere Burnout, så skal man også spille dette - med indførelsen af "frihed" til at drøne rundt i en større by, og frihed til at starte et race hvornår man vil. Der ud over en genial onlinedel.

Den fede og mega hurtige grafik er imponerende - og så er der downloadeable content på vej, som f.eks. nye biler, motorcykler og helt nye områder at køre i!

Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Endnu et "sniger" 3. person shooter. Grafikken er imho lidt bedre end i vegas 2, men stilen er ellers den samme - men i Vegas er den urban warfare, i GR er det mere i åbne arealer...

De andre

Der ud over er der alle PSN downloadene

Warhawk, som er en genial onlineshooter til en rigtig god pris! Damn jeg har burgt meget tid på det!

GT5:Prolog, spillet som viser hvad PS3'en kan grafisk - og spillet som i den endelige version kommer til at sætte standarden for racing spil fremover!

Tekken 5, ikke meget andet at sige end kampspil i vildskab

Blastfactor, den vilde grillbarsstemning i HD!

 



Redigeret af zulfo - 30-Maj-2008 kl. 23:46
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 14:22

Siden mine sidste post (marts) i denne tråd er følgende spil kommet til:

Haze: Der har været et kæmpe hype om dette spil og jeg havde da også store forventninger, men forventningens glæde er oftest den største. Jeg har kun prøvet singleplayer delen som  var gennemført på ca. 10 timer på normal sværhedsgrad. Det var ikke svært tværtimod ret let. Spillet er blot et standard shooter med en klassisk historie hvor man starter som supersoldat for the big corporation men så......
Grafikken er ikke så god som COD4 men den er bedre end fx Turok, UT3, og Resistance. Lydsporet er ret ringe, surround effekterne er næsten ikke eksisterende og våbnene lyder meget forkølede.
Ganske skuffende, jeg vil give det 7/10 og nu skal det sælges.

Rainbow Six Vegas 2: Andre har allerede omtalt det så jeg vil ikke gå i detaljen, men klart et af de bedste shootere til PS3, det får 8,5/10.

Turning Point - Fall of Liberty: Jeg har kun spillet det i 8-10 minutter så slukkede jeg. Det er godt nok det ringeste spil jeg nogensinde har set.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu