recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af Tvix M6500A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReparation af Tvix M6500A

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 11:45

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Har fået at vide af sælger (www.divxplayer.nl) at uret først virker når man benytter en tuner. Er det korrekt ? Hedberg hvad siger du ?
Det lyder altså som en lam undskyldning for at undgå RMA.
Indrømmet det kan godt virke som om jeg er en flueknepper, men jeg har planer om at købe en tuner på et senere tidspunkt og så er det jo rart nok at maskinen kender klokken

Det er ikke korrekt det med uret og tuneren. Uret går korrekt i min v2 enhed.

V2'en blev leveret med en .44 firmware - Jeg lagde ikke mærke til om det var anderledes med den firmware da den blev opgraderet til .52 med det samme.



Redigeret af hedberg - 01-Juni-2008 kl. 12:14
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 15:24
Tak hedberg. Det er også hvad jeg har skrevet til divxplayer.nl, men han påstår at Dvico har oplyst at med kommende firmwares vil uret kun virke hvis man har tuner. Mærkeligt ?. Det vil jeg nu se først ...

Nå men til sagen ! Jeg har korresponderet frem og tilbage med divxplayer.nl en 3-4 gange og han har været virkelig hjælpsom. Har efterflg. skrevet til Dvico der nu sender mig en ny. Aftalen er så at jeg skal sende min nuværende afsted når jeg modtager den nye
Så er det jo spændende om jeg kan nøjes med at have modtaget enhed nr. 3 eller jeg skal op på 4 .

Var ellers ved at være varm til at skrive grimme ting om www.divxplayer.nl , men billedet har vendt 180 grader. Kanon service ! Han tilbød at jeg kunne sende min til ham, så ville han sende en anden retur. Men det ville trods alt koste mig fragt, og jeg ville være uden Tvix i nogle dage. Det undgår jeg nu og det er gratis.
Panta rei
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 17:08

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Tak hedberg. Det er også hvad jeg har skrevet til divxplayer.nl, men han påstår at Dvico har oplyst at med kommende firmwares vil uret kun virke hvis man har tuner. Mærkeligt ?. Det vil jeg nu se først ...

Det var så lidt.. og ja.. Mystisk..

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Nå men til sagen ! Jeg har korresponderet frem og tilbage med divxplayer.nl en 3-4 gange og han har været virkelig hjælpsom. Har efterflg. skrevet til Dvico der nu sender mig en ny. Aftalen er så at jeg skal sende min nuværende afsted når jeg modtager den nye
Så er det jo spændende om jeg kan nøjes med at have modtaget enhed nr. 3 eller jeg skal op på 4 .

Jeg tror bare du lige har været uheldig med den enhed de returnerede. Det er jo stadig en vis fejlprocent på nye varer og fejl sker.

Godt at DViCO med det samme erkender og retter fejlen - uden udgifter for dig.

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Var ellers ved at være varm til at skrive grimme ting om www.divxplayer.nl , men billedet har vendt 180 grader. Kanon service ! Han tilbød at jeg kunne sende min til ham, så ville han sende en anden retur. Men det ville trods alt koste mig fragt, og jeg ville være uden Tvix i nogle dage. Det undgår jeg nu og det er gratis.

Divxplayer.nl plejer at være rigtigt gode. De er jo aktive i forums og lign. Jeg har aldrig oplevet andet end top service fra dem, så det er godt du trods alt oplever det samme.

 

 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Tak hedberg. Det er også hvad jeg har skrevet til divxplayer.nl, men han påstår at Dvico har oplyst at med kommende firmwares vil uret kun virke hvis man har tuner. Mærkeligt ?. Det vil jeg nu se først ...

Det var så lidt.. og ja.. Mystisk..

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Nå men til sagen ! Jeg har korresponderet frem og tilbage med divxplayer.nl en 3-4 gange og han har været virkelig hjælpsom. Har efterflg. skrevet til Dvico der nu sender mig en ny. Aftalen er så at jeg skal sende min nuværende afsted når jeg modtager den nye
Så er det jo spændende om jeg kan nøjes med at have modtaget enhed nr. 3 eller jeg skal op på 4 .

Jeg tror bare du lige har været uheldig med den enhed de returnerede. Det er jo stadig en vis fejlprocent på nye varer og fejl sker.

Godt at DViCO med det samme erkender og retter fejlen - uden udgifter for dig.

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Var ellers ved at være varm til at skrive grimme ting om www.divxplayer.nl , men billedet har vendt 180 grader. Kanon service ! Han tilbød at jeg kunne sende min til ham, så ville han sende en anden retur. Men det ville trods alt koste mig fragt, og jeg ville være uden Tvix i nogle dage. Det undgår jeg nu og det er gratis.

Divxplayer.nl plejer at være rigtigt gode. De er jo aktive i forums og lign. Jeg har aldrig oplevet andet end top service fra dem, så det er godt du trods alt oplever det samme.

 


Vi er helt på bølgelængde. Du har helt ret i hvad du skriver. Ramte bare det røde felt forleden. Man sender en enhed afsted i et par uger, sådan ca. kloden rundt, og så kommer der en magen til hjem - inklusive de fejl man sendte den første afsted for at få løst !

Nå jeg håber det bedste og ser et par film i mellemtiden



Redigeret af KissmeTiger - 02-Juni-2008 kl. 22:23
Panta rei
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 12:33
Så har jeg sendt min afsted.. Håber ikke den har de samme problemer med varmen
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 20:32

Vildt så hurtig den kan nå frem

Jun 12, 2008   5:16 PM

Delivered  

SUNGNAM KYUNGGI KR 

 

   3:09 PM

On FedEx vehicle for delivery  

SEONGNAM-SI KR 

 

   2:35 PM

At local FedEx facility  

SEONGNAM-SI KR 

 

   12:08 PM

In transit  

SEONGNAM-SI KR 

 

   12:01 PM

Int'l shipment release  

INCHEON KR 

 

Jun 11, 2008   3:43 AM

Departed FedEx location  

PARIS FR 

 

   2:50 AM

Arrived at FedEx location  

PARIS FR 

 

Jun 10, 2008   9:13 PM

Left origin  

KOLDING DK 

 

   2:54 PM

Picked up  

KOLDING DK 

Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 05:51
Sendte Dvico heller ikke en mail til jer om at de havde modtaget den
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2008 kl. 15:50
Intet nyt fra Dvico
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 18:56

Modtog i ikke en mail om at Dvico havde modtaget jeres mediaplayer????

Eller kom den bare retur en dag ????

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu