recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - To computere - filoverføring??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTo computere - filoverføring??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7877
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2005 kl. 07:47

Jeg tror efterhånden bare, at jeg køber den, der LinkSys router og et netværkskabel og så laver netværk mellem de to computere! Selvom jeg måtte finde på, at skifte den bærbare ud, eller måske undvære bærbar i et stykke tid (hvis jeg nu ikke kan få den bærbare til at køre uden problemer) - ja, så vil jeg jo kunne bruge routeren og netværkskablet - samt erfaringen med at sætte netværket op - når/hvis jeg anskaffer mig en ny bærbar.

Lyder det ikke fornuftigt??

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2005 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg tror efterhånden bare, at jeg køber den, der LinkSys router og et netværkskabel og så laver netværk mellem de to computere! Selvom jeg måtte finde på, at skifte den bærbare ud, eller måske undvære bærbar i et stykke tid (hvis jeg nu ikke kan få den bærbare til at køre uden problemer) - ja, så vil jeg jo kunne bruge routeren og netværkskablet - samt erfaringen med at sætte netværket op - når/hvis jeg anskaffer mig en ny bærbar.

Lyder det ikke fornuftigt??

Helt sikkert

mvh

Henrik
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu