recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee kabeltv problemer (FireDTV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee kabeltv problemer (FireDTV)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reiler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee kabeltv problemer (FireDTV)
    Sendt: 19-Marts-2008 kl. 08:36

Hej

Jeg har Vista mediacenter med FireDTV tunere, jeg har nogle spørgsmål:

På nogle kanaler, f.eks. Cartoon network, er der både engelsk og dansk tale samtidig, det virker som om det ligger i hhv. venstre og højre kanal.

Er der mulighed for at vælge kun at høre den ene kanal?

Jeg er ikke bleg for at rette iregistry osv., så hvis der er nogen der har et trick, ville jeg (og min datter) være taknemmelig.

Når jeg scanner efter kanaler, ender det altid med 200+ kanaler, der er noget med at man kan sætte en frekvenslist op, så man ikke får så mange unødvendige kanaler, er der nogen der kan forklare mig det?

Er der værktøjer til at sortere kanalerne, det tager jo flere timer at sidde og trykke på remoten for at få flyttet dem i den rækkefølge jeg gerne vil have?

Hvorfor får jeg ikke npget signal på HD kanalerne, der var da nogen af dem der burde virke?

Hvorfor snakker min EPG delvist svenskt?

Håber der er nogen der kan svare :-)

 

Mvh

Michael

mvh
Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu