recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ??? til PS3 spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket??? til PS3 spil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Emne: ??? til PS3 spil
    Sendt: 05-April-2008 kl. 12:18

Jeg har langt om længe købt en BD afspiller og det blev en PS3, selv om jeg normalt ikke er til konsol. Når jeg endelig spiller spil er det normalt på PC. Men jeg skal da lige have en enkelt spil eller to som jeg kan afprøve.

Jeg har netop vundet et bud på FIFA 2008 på ebay og vil nu høre om der er mulighed for at opdatere/downloade spillerdatabaser på samme måde som man kan på PC?

Og ??? går ikke kun på FIFA 2008 men generelt på spil. Jeg kunne måske også overveje PES 2008 hvis man kan opdatere databaserne så man får de rigtige spiller- og klubnavne samt evt. også klublogoer. Jeg vægter realisme højere end gameplay, derfor faldt valget i første omgang på FIFA 2008.

På forhånd tak for svar

VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2008 kl. 14:10
Nu kender jeg ikke lige til PS3, men ved da at med spil til Xbox 360 kommer der jævnligt opdateringer til spil. Det sker en gang imellem at spillet lige vil hente en opdatering, når jeg sætter skiven i, så tror ikke det er anderledes på PS3.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 11:17
Til Fifa 08 kan man downloade holdene som de var efter transfer vinduet lukkede i Januar. ved ikke hvordan det er med PES 2008, men vil tro det også kan lade sig gøre her.

 Vær opmærksom på at generelt har PES 2008 ikke fået specielt gode anmeldelser, de fleste foretrækker vidst FIFA 2008.

Der udkommer også et helt nyt EURO 2008 her om et par uger skulle det på gaden. Det er EA der har lavet det og det minder meget om FIFA 2008 fokuserer bare på Europa mesterskaberne, du kan prøve at downloade demoen på PS store og se om det er noget for dig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu