recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NEC 3520a / Panasonic  DMR-E75V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNEC 3520a / Panasonic DMR-E75V

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Vilsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: NEC 3520a / Panasonic DMR-E75V
    Sendt: 01-Februar-2005 kl. 22:01

Jeg er helt ny i det her halløj, og har et par spørgsmål til jer.

jeg har investeret i en Panasonic DMR-E75V Kombi VHS/DVD optager, og en NEC 3520a PC brænder.

Hvilket program bruger I til at kopiere i forvejen kopierede film i? Jeg har ret dårlige erfaringer med Neros sidste version, stort set alle kopier af kopier hakker. Jeg brænder på hhv. DVD -R Princo 4X og DVD-R Prodeye 4X. Er det medierne der er for dårlige, eller skal jeg se mig om efter et andet program til at kopiere de i forvejen kopierede film med?

Det skal lige siges, at når jeg brænder en kopi af en original, er der ikke nogle problemer overhovedet med ovennævnte skiver, her bruger jeg DVD X Copy Xpress v. 3.01, da jeg har fået af vide at Nero ikke kan bruges til at kopiere i forvejen kopierede film med.

Det kan lige tilføjes, at Panasonic tingen optager fint på Pringo medierne, men til gengæld vil den overhovedet ikke kendes ved Prodeye skiverne.

Så til spørgsmålene:
1: Er der nogle som har erfaringer med Panasonic DMR-E75V?

2: Har jeg valgt den rette brænder ved at købe Nec 3520a?

3:Skal jeg købe endnu en 3520a til at læse DVDér der skal kopieres, eller er et billigt DVDdrev godt nok?

4: Der har været ufatteligt meget skriveri omkring medier, hvilke DVD-R skiver skal jeg købe (selvfølgelig til en rimelig pris)(har pt. et godt lager af Prodeye og Princo.

5: Hvilket program er det mest benyttede (bedste) til at brænde kopier af kopier med?

6: Nogle der ved om man kan opgradere firmwaren i Panasonic DMR-E75V, kan ikke umiddelbart se at den understøtter dette?

Jeg håber ikke at alle disse spørgsmål er for dumme, men I var vel også nye engang?!   



Redigeret af Vilsgaard
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu