recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Qnap TS-209 pro og D-Link DIR-655, HJÆLP!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketQnap TS-209 pro og D-Link DIR-655, HJÆLP!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Emne: Qnap TS-209 pro og D-Link DIR-655, HJÆLP!
    Sendt: 22-April-2008 kl. 15:26
Okay, jeg har haft ovenstående kombination i et halvt år, og jeg kan bare ikke få det til at fungere ordentligt:

1: Når jeg er logget på Windows (Vista ultimate SP1 DK) med min egen konto, der har administrator rettigheder, har jeg ikke adgang til Public-drevet med mindre jeg gør alle mulige krumspring. Hvad er gået galt?

2: Jeg kan bare ikke få den NAS på nettet. Jeg har reserveret fast IP på LAN til både stationær og NAS, og forwardet porte som bare pokker til NAS. Jeg får god adgang via LAN, men på nettet er der bare ingen bonus. Og jeg har fast IP på nettet...

Er der nogle indstillinger jeg har misset, nogle tricks i har i ærmet eller er kombinationen noget bæ?

btw, nyeste firmware i begge enheder.


Redigeret af turbonegro - 22-April-2008 kl. 15:30
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu