recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af sony plasma hos Screenmaxx.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af sony plasma hos Screenmaxx.com

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vandal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af sony plasma hos Screenmaxx.com
    Sendt: 02-Februar-2005 kl. 18:40
Hejsa alle

Jeg vil gerne købe et Sony 37" plasma (KE-P37XS1) i Tyskland og har fundet den billigste forhandler i Tyskland (screenmaxx.com), men er der nogle der kender forhandleren? Se link i bunden!

Jeg kan få sendt pr. efterkrav, så jeg er ikke så bange for mine penge ;-)

Er der nogle der ellers kender gode/billige forhandlere af plasma i Tyskland?

http://gt.preissuchmaschine.de/gt_frontend/main.asp?produk t=326301
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2005 kl. 22:28

Hi vandal,

Jeg synes ikke screenmaxx.com har den model? Jeg kender heller ikke forhandleren.

Men jeg har har netop købt Sony KE-P37XS1 på udsalg hos Expert for 30 K. Det er stadig i overkanten af hvad man kan få den til i forskellige tyske Internetbutikker. Men til gengæld leverer de gratis. Og man slipper for eventuelle problemer omkring garanti etc.

I øvrigt kan jeg kun anbefale den model. Man kan godt mærke at skærmen har en høj opløsning, billedet står knivskarpt. Jeg har ikke set bedre på noget andet plasma. Og dersignet er helt i top. Det kører natuligvis perfekt med min Sony HX900. Det eneste jeg savner en lille bitte smule er to tunere (PIP/PAP).

/Nils



Redigeret af nbu001
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2005 kl. 22:40
For nogle dage siden kom det nye blad fra TDC Butik, på side 4 reklamerer man for et 42" Plasma TV fra Samsung, hvad siger de der ved noget om Plasma TV til denne model ?? Er det ok eller ??

Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2005 kl. 00:15

Hi Bent M

Har ikke lige set bladet fra TDC! Hvad hedder modellen og hvad var prisen? Det gør det lidt nemmere at svare på dit indlæg, hvis du skriver disse oplysninger

/Nils

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2005 kl. 08:28

Hej.

Jeg håbede på at nogen havde set bladet ! Men pyt, det er som sagt et Samsung  PS42P4A, er forberedt til HDTV Standard, har alle de analoge og digitale indgange som hjertet kan begære (skrevet direkte af fra bladet) :)  2100 siders tekst TV, 2 tunere til billede i billede, opløsning 1024 x 1024. (Højtalere hører ikke med)

Pris 24999 Kr, jeg ved ikke så meget om plasma Tv så jeg vurdere det her, men det er hvad der står i bladet, men af og til er man jo lidt optimistiske i reklamerne

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
satyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2005 kl. 10:42

Prøv en gang at gå ind på www.idealo.de det er en god søgeside for alskens elektronik.

Jeg har hadlet meget med både technik.direct.de og medianess.de. I begge tilfælde har jeg købt både køleskab, (op)vaskemaskine, ovn,  lcd tv og meget mere. De tager kreditkort og alt kører som på skinner.

Om du handler med en i Ålborg eller i Berlin gør ikke den store forskel.

Det interessante er at transportomkostningerne er helt latterlige lave. Jeg gav samlet mindre end 100 Euro for et køleskab, ovn, tv, opvaske -vaske maskine samt emhætte.

Det er nemt at spare rigtig mange penge...........og det er ufarligt. Bare husk kreditkortet......

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu