recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Electrola -lad os få en test ASAP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElectrola -lad os få en test ASAP

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
kong Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 18:58

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af kong kong skrev:

hygger du dig Patriarken 


Jeg kan ikke sige at jeg hygger mig.....Min studenterhue er jo blevet væk....Det er en streg i regningen, når nu man har gået i skole i 20 år og man bliver opfattet som en primitiv og sur mand der kan se at kejseren ikke har klæder på....

 

Jeg opfatter dig ikke sådan,mere som en der har sat sig lidt ind i tingene,men hvad de tjener på deres produkt er vel egentligt ligegyldigt,bare det virker ordentligt,men det må en grundig test jo vise,håber bare at det er meget kompetente folk der laver testen,og det er ikke sagt for at genere nogen herinde,håber  det forståes rigtigt.Lad os få blandet et par af dem som er kommet med de forskellige indlæg her ind i testen,kunne det være en ide?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 23:38

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af kong kong skrev:

hygger du dig Patriarken 


Jeg kan ikke sige at jeg hygger mig.....Min studenterhue er jo blevet væk....Det er en streg i regningen, når nu man har gået i skole i 20 år og man bliver opfattet som en primitiv og sur mand der kan se at kejseren ikke har klæder på....

Jeg forstår egentlig ikke helt din reaktion her. Og da slet ikke når du blander økonomien ind i det.

Kender du nogen fornuftige forretninger, der ikke tjener penge på deres produkter?

Du er stadigvæk i gang med at hagle et produkt ned, du end ikke har set eller prøvet. Jeg synes ikke det er fair.

 

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 00:00

Som sagt, Patriarken har da ret i at hælde Vista og DVBViewer i en box med et DVB-T kort installeret er ikke raketvidenskab.  At så Patriarkens  C program heller ikke er særligt anvendeligt er en anden sag.

Det fedeste ville være at man, som Sceneo har gjort, laver en applikation der kører under MCE og tilføjer sine egne kvaliteteter, det kunne være DVB subs!

Så Miss Electrolia: du har noget at arbejde med!



Redigeret af MCenterFreak - 04-Maj-2008 kl. 00:02
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af kong kong skrev:

hygger du dig Patriarken 


Jeg kan ikke sige at jeg hygger mig.....Min studenterhue er jo blevet væk....Det er en streg i regningen, når nu man har gået i skole i 20 år og man bliver opfattet som en primitiv og sur mand der kan se at kejseren ikke har klæder på....

Jeg forstår egentlig ikke helt din reaktion her. Og da slet ikke når du blander økonomien ind i det.

Kender du nogen fornuftige forretninger, der ikke tjener penge på deres produkter?

Du er stadigvæk i gang med at hagle et produkt ned, du end ikke har set eller prøvet. Jeg synes ikke det er fair.

 



Nej du har ret det er ikke fair....Jeg lukker...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 18:23

Hvor langt er man nu fra en anmeldelse, er man overhovedet nået videre??

Jeg kunne personligt godt tænke mig at læse en test af YouSee modellerne.(Der bliver jo snart sendt en masse sport i HD ), og efter at have returneret Sagem 81 boxen og set anmelderserne af den nye Samsung-box , er jeg sikker på at det ikke er hos TDC jeg investerer i hardware .

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 19:29

Oprindeligt skrevet af ajaj ajaj skrev:

Hvor langt er man nu fra en anmeldelse, er man overhovedet nået videre??

Nej, vi har ikke hørt mere fra producenten. Så den anmeldelse er end ikke på vej endnu.

  /Lars

 

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 23:16

Jeg spurgte:

"Er der indgået en aftale med Canal Digital, således at de har godkendt boksen til deres programkort?

Eller bliver det svært at få til at fungere, da Canal Digital "Pairer", dvs. fastlåser deres kort til den Canal Digital godkendte reciever"

"producenten" svarede:

"Mange kompetente indlæg - ville ønske jeg havde tid til at deltage, men tiden er meget begrænset i øjeblikket.

MCenterfreaK: Der er absolut vores målsætnnig, at kunne levere media centre, klar til brug "out of the box".
Ang. "Pairing" af parabolkort vender jeg tilbage. Tilbagemeldingerne er meget divergerende. Media centrene er ikke godkendt, men det er noget der vil blive arbejdet på, hvis det kan lade sig gøre."

Og det var så det, ingen yderligere "vender tilbage" handling

Typisk marketing uden indhold, de har ikke sat sig ind i tingene, siddet ved bodegabordet og opfundet "fantastiske" ting som ikke holder næste morgen (har prøvet det selv, desværre)

 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu