recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspille internetradio via PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspille internetradio via PS3?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspille internetradio via PS3?
    Sendt: 03-Maj-2008 kl. 09:45
Hej!

Jeg havde håbet jeg kunne afspille nogle af mine elskede internetradioer såsom www.di.fm , www.hard.fm og www.mmradio.org på min PS3, men indtil videre er det ikke lykkedes mig at få det til at virke.

Flere af de radioer har valgmuligheder hvor man kan vælge om det skal afspille i iTunes, Winamp eller Media Player. Burde det ikke fungere hvis man vælger den der hedder media player?

Sådan som jeg har forsøgt nu, er bare at gå ind på deres site via browseren og så klikke på det ikon. Ligesom jeg gør på min computer.

Håber I kan hjælpe :)
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 07:05

Hej jeg ville også gerne kunne afspille DI på PS3, men har heller ikke kunnet få det til at virke.

Eneste måde er at rippe streamingen fra DI, med et program også bare streame den MP3 fil du får bagefter til din PS3 via WMP 11 eller tversity osv..

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu