recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 3590 ingen lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 3590 ingen lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Amadeus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 3590 ingen lyd
    Sendt: 05-Juni-2008 kl. 00:52
Lyden på min Philips 3590 er forsvundet! Hvordan får jeg den tilbage?

En videobåndoptager er tilkoblet via scart stik 2. Til videobåndoptageren er koblet en xbox360 (indtil jeg får købt en muti scart omskifter).

Alt virkede fint indtil en timeroptagelse gik igang mens min søn spillede på xboxen. Det viste sig, at xbox-lyden var kommet med på timeroptagelsen istedet for originallyden. "Nå, pyt, det var alligevel ikke en vigtig optagelse", tænkte jeg.

Men så opdagede jeg, at lyden også er væk når jeg slår over på "Live TV". Jeg kan ikke få tv'ets lyd frem mere når tv'et er slået over på 3590'erens signal!! Nye timer optagelser har heller ikke nogen lyd på. Jeg kan godt få lyd frem ved afspilning af ældre optagelser på harddisken, dvd'er og videobånd.

3590'eren havde det fint med xboxen førhen. Der stod den bare i standby mens der blev spillet. Først da der blev optaget samtidigt forsvandt tvsignalets lyd.

Jeg har været manualen og "Options"-menuen igennem til ingen nytte. Jeg har prøvet at pille scart stikket til videobåndoptageren ud for at se om 3590'ern ville starte op og "nulstille" lyden, men nej.

Hvad kan jeg gøre for at få den til at slå over på tv-lyden igen?

På forhånd tak!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu