recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Canal Digital HD box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Canal Digital HD box

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kurt S Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Oktober-2008
Sted: East Timor
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 11:49
Problemer med Canal Digitals nye HD boks med Hardisk.

I tidligere indlæg står der, at der ikke længere er problmer med SAGEM produkter. Det kan jeg nu ikke nikke genkendende til. Købte af Canal Digital den omtalte boks og modtog den Torsdag den 9. oktober - allerede Lørdag den 11 oktober - havde jeg fået nok. Hvorfor jeg fortrød købet og returnerede boksen til Canal Digital.
Årsager:

1)Boksen er låst så modtagelse alene skal ske fra THOR,det vil sige - at modtagelse af alle andre satellit kanaler er udelukket.

2)Ved skift fra en ikke HD kanal til en HD kanal - gik der et sted mellem 15 og 20 sekunder før det var muligt at se noget ordentligt. (der var kun firkanter)

3)Ved afspilning af optaget program - frøs billedet, en egentlig afspilning startede ikke, dette kunne dog omgås ved at spole lidt frem og derefter trykke play( dette skulle gentages 4-5 gange)

4) Prøvede også at boksen slukkede for sig selv - men jeg så Discovery HD.

5) Undertekster på Wroom HD - passede ikke til det aktuelle program. (konstateret 3 dage i træk)

Jeg er stadig interesseret i HD -tv - men vil nu hellere vente til andre produkter en Sagem's bliver tilbudt.

mvh
Kurt S

Redigeret af Kurt S - 16-Oktober-2008 kl. 11:51
Til top
Prehjo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 15:58

Oprindeligt skrevet af Kurt S Kurt S skrev:

Angående Problemer med afspilning af HD-optagelser:

Det er du ikke ene om - se mit indlæg
mvh
Kurt S

Hej Kurt.

Har opdaget, at disse frysninger er væk når jeg hiver HDMI-kablet ud og kører SCART ind i fjernsynet (men det er selvfølgelig ikke en løsning - kun peger det på at modtageren ikke kommunikerer ordentligt via HDMI til visse fjernsyn ved start af afspilning).

Mit fjernsyn er SONY KDL-40W3000 - kan du oplyse dit mærke?

Mvh. Preben

Venlig Hilsen Preben
Til top
mou2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:00

Jeg syntes også jeg har lidt problemer..

Jeg har gang i min 3 fjernbetjening, den dur heller ikke ordenlig, og skift til HD kanaler hakker lidt, afspilning af HD optagelse fungere ikke altid lige godt..

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu