recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge PVR150MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge PVR150MCE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge PVR150MCE
    Sendt: 23-Februar-2005 kl. 08:35

Er der nogle der kan svare på, om Hauppauge PVR150MCE har TV-out gennem S-video stikket eller om den kræver at grafikkort med Tv-udgang.

Såfremt det ikke har tv-out vil et ATI Radeon 9600 med 128 mb ram kunne levere "varen" med hensyn til tv-out. Jeg ligger her vægt på, at billedet som udgangspunkt ikke må være ringere end det oprindelige tv-billede.

Hilsen
Brian

Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2005 kl. 10:13

Det har det ikke... Er du i tvivl om de forskellige kort, så se på deres hjemmeside - der er masser af specs. Nedenstående er en kort sammenligning (HA! En kort-sammenligning... OK, plat....):

http://www.hauppage.com/pages/compare_pvr.html

Jeg ville nu nok satse på PVR500 i stedet - OK der er en prisforskel på det dobbelte, men du får tilgengæld også det dobbelte (to tunere) - men pladsmæssigt optager det stadig kun en enkelt PCI port. Hvilket jo er en fordel hvis man er ude i en løsning med mini/micro atx (som ofte kun har en PCI port).

Mht. 9600'eren - så ja! Der er rigtigt mange htpc sites som anbefaler dette kort, da det levere en "acceptabel" hastighed samt en rigtig god tv out. Bedst af alt - du kan få udgaver der er passivt kølet! Men vær i den forbindelse opmærksom på, at det så måske er et kort med langsommere kredse og mindre hukommelse!



Redigeret af dkoclni
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2005 kl. 10:24

Tak for linket. Det vil jeg studere.

Hilsen
Brian

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu