recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt hus - nye udfordringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt hus - nye udfordringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gabriel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt hus - nye udfordringer
    Sendt: 24-Februar-2005 kl. 11:47

Hejsa

Vi skal til at bygge nyt hus og vil i den forbindelse gerne lave lyd og billede godt fra starten.

Vi har kigget lidt på IHC Net, men det er jo ikke ligefrem en billig løsning. Jeg har brug for at HIFI, DVD og TV er i stuen og at signalerne herfra kan føres til køkken samt 2 værelser. Det er primært DVD-signal og sat-reciever signal. Har I nogle snedige ideer til hvordan det gøres nemmest? Jeg kunne forestille mig at dele antenne-signalet ud til de forskellige rum, inden det går ned i stuen. Men jeg er lidt i tvivl om sat-signalet. Man kan via IHC-Net styrer sat-reciveren (+dvd mv.) gennem "nettet", men findes der andre løsninger??

Håber I kan hjælpe.

Gabriel

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2005 kl. 14:01

B&O, men så skal du nok af med et lidt større beløb......

Kik evt. på www.lintronic.dk de har udviklet et system som kobles sammen og kan styre næsten alt. Man kan så places IR sender/modtager i div rum så man kan styre alt fra alle rum. Send bare en mial, han er meget behjælplig.



Redigeret af kim.t
Til top
Gabriel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2005 kl. 15:07
Mail er hermed sendt til LinTronic. Tak for linket.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu