recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan forstår jeg model betegnelserne?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan forstår jeg model betegnelserne?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Free Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2004
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan forstår jeg model betegnelserne?
    Sendt: 24-Juni-2008 kl. 01:36

Hej

 

Jeg her endeligt fået købt mig mit Panasonic 37 PX80, som jeg er meget glad for. Dette forum har været til stor hjælp. Tak for det.

 

Nu er sagen at jeg skal bruge et 32 tommer til et soveværelse, og her er det meget sværere at vælge end før. Dels fordi jeg nu leder efter noget godt og billigt.(dette kan lyde som en modsigelse). Budgettet er ca. 5000 kr.

 

I denne prisklasse er der simpelthen så mange modeller at vælge i mellem og her håber jeg nogen kan hjælpe. Hvordan finder jeg ud af hvilke modeller er de nyere? Jeg leder efter noget Sony, Phillips eller Samsung?

 

Sony

Jeg her efterhånden fundet ud af, at i den prisklasse jeg leder efter må det blive en 3000 model. Fx en Sony KDL32U3000. Men hvad er forskelle mellem deres D,T, S.P, U modeller? Jeg har allerede forsøgt at sammenligne på deres hjemmeside, men mange steder mangler der information.

 

Phillips

Hvordan er det med Phillips og nummerering af deres modeller?

I den prisklasse jeg leder efter starter modellernes navn med PFL efterfulgt at et nummer. Er det sådan at jo større nummeret er, jo nyere er modellen?

 

Samsung

De kalder der modeller M,R,A,Q. Hvordan finden man rundt i deres modeller?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu