recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40,42  eller 46. PZ80 eller KDLW4000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40,42 eller 46. PZ80 eller KDLW4000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Emne: 40,42 eller 46. PZ80 eller KDLW4000
    Sendt: 08-Juli-2008 kl. 23:09

Jeg står lige på falde rebet til at købe min skærm men kan ikke helt bestemme mig.

Jeg er lidt i tvivl med størrelsen. Jeg kan se at mange her siger jo større jo bedre. Men altså, jeg vil heller ikke have et TV  hvor man er ved at brække nakken for at følge med i hvad der foregår ude i siden af skærmen.

Oprindelig var jeg meget lun på Sony KDL W4000 40". Nu er jeg lidt i tvivl. både omkring størrelse og mærke. Jeg har det lidt sådan 40" er for småt 46" for stort. Derfor overvejer jeg nu PZ80 42".

Jeg er helt afklaret med at PZ80 nok har det bedste billede, men der er dog nogle ting der tiltaler mig ved Sonyen. Bare en skam den ikke findes i 42"

Jeg har ca. 3,5 meter fra sofa til skærm.

Jeg har dårligt mulighed for at hænge skærmen op på væg, så den skal helst stå på et bord og må derfor meget gerne være med drejefod.

Det skal bruges til PC, PS3, Alm SD TV, og Blu-ray, altså skal være godt over hele spektret og ikke kun godt ved HD TV visning.

PZ 80 forskelige modeller. Hvad er PZ80E, er den bedre en PZ80 ?

Har PZ80 drejefod ?

Kan man med 42" fra ca. 3,5 meter læse tekst, når man bruger skærmen til PC brug. Eller er det bedre med 46" og hvordan ved kun 40" ?

Nogen der ved om KDLW 4000 har drejefod ?

Hvordan er folks erfaringer ved alm SD tv med en 46", er den ikke lige voldsom nok med kun 3,5 meter side afstand ?

Jeg har været lidt rundt og kigge, men ærlig talt syntes jeg det er svært at sammenligne. de færreste forhandlere har både Sony og Panasonic og ofte er det svært at bedømme skærmen i den afstand man har i sin egen stue.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu