recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ventilator til tv møbel...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVentilator til tv møbel...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stoffer2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Emne: Ventilator til tv møbel...
    Sendt: 09-Juli-2008 kl. 11:41

Hej,

jeg har et tv møbel af egetræ. Der er et rum i begge sider med låge, samt to hylder i midten, hvor min receiver og ps3 står. Problemet er at ps3 bliver meget varm, så nu vil jeg installere en ventilator for at holde temperaturen nede. Spørgsmålet går så på, om det er nok med en i toppen, (ovenover ps3)som kan skubbe den varme luft ud eller hvordan placeres sådan en bedst?

Kan evt flytte ps3 til et af rummene med låger, og sætte en ventilator bagud, så varmen bliver trukket ud. men om der kommer nok ny luft ind pga af lågen ved jeg ikke med sikkerhed. Synes ikke at lågen skal stå åben ved brug.

Håber på nogle gode input! Evt anbefalinger til ventilator, har kigget lidt på scythe s-flex, men kunne også tænke mig en med varmesensor så den kun kører når der er behov...

MVH

Christopher

Pioneer 508xd

Onkyo 875 via HDMI

Sony PS3 slim via HDMI

Motorola fiber HD boks via HDMI

Logitech Harmony 525

SR: KEF 5005.2

Stereo: KEF IQ7
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu