recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv-tuner til labtop med MCE 2005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv-tuner til labtop med MCE 2005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
somebum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2005
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: tv-tuner til labtop med MCE 2005
    Sendt: 02-Marts-2005 kl. 15:56

hej !

Jeg har tænkte mig at sætte min labtop op med MCE 2005. Den har S-VHS til tv'et, men jeg skal jo også have noget ind på pc'en

Her tænker jeg, et TV-tuner kort til USB porten men hvilket skal jeg vælge?

Det må godt have to tunere hvis det ikke bliver for dyrt og det skal selvfølgelig understøttes af Media Center Edition 2005

Håber i kan hjælpe

Til top
Kluks Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2005 kl. 20:26

Jeg vil bare sige at du skal være mere end heldig hvis du får din bærbare til at køre MCE. De fleste bærbare har ikke grafikkort som er understøttet af MCE...

Jeg har selv prøvet flere bærbare med både nVidia og ATI grafikkort uden held...

Til top
somebum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2005
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2005 kl. 09:49

Jeg har ikke haft problemer med MCE på min labob endnu. Der er ingen problemer med musik. skal dog ikke kunne sige at der ikke bliver et problemer når jeg afspiller film... er ikke nået der til endnu.

Jeg er stadig meget interesseret i bud på et usb-tvtuner kort!!!

jeg har kigget lidt på "Hauppauge WinTV-PVR-USB2 MPEG TV Encoder" som vist er understøtte af MCE.

Har også kigget på TV WONDER USB 2.0 ved dog ikke om det er understøttet af MCE http://mirror.ati.com/products/tvwonderusb20/index.html

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu