recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Moose
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Moose

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Unmack Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Moose
    Sendt: 11-Juli-2008 kl. 16:39
Hej alle

Jeg vil meget gerne bruge Moose som frontend til min squeezebox, men jeg har et stort problem: Når jeg søger efter musik på Moose (har ca. 18.000 sange i MP3 og FLAC, som ligger på en nap TS109) og adder det til playlisten, fryser Moose, og den sang, der er i gang, stopper i ca. et halvt minut, hvorefter jeg så kan begynde at adde igen. Det sker, hver gang jeg har added eller bare browset ca. 5 sange og er værst, når en sang spiller, imens jeg browser efter mere musik, som jeg vil adde til playlisten.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, men problemet gør, at Moose stort set er ubrugelig for mig. Jeg har installeret Squeezecenter 7.0 på min bærbare, hvorfra jeg tilgår sangene på Qnap'en. Der er ingen problemer, når jeg bruger fjernbetjeningen eller Squeezecenters eget interface (det er bare for langsomt!)

Er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre? Er der eventuelt andre frontends til squeezeboxen, som ligner Moose, og som jeg kan prøve i stedet?

Hilsen Unmack


Redigeret af Unmack - 11-Juli-2008 kl. 16:44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu