recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pioneer lx71-fælleskøb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpioneer lx71-fælleskøb?

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Er det kun mig der er frisk på snart at starte det fælleskøb? Kan se at flere og flere forhandlere har fået den på deres hjemmeside.

Hvis vi er max 10, så er der stor mulighed for at pioneer kan levere og vi ikke kommer til at stå i samme situation som med pana bd50

Jeg synes at udgangspunktet bør være, at én af Jer tager fat i forhandler, og spørger om mulighederne for et fællesindkøb, og hvor mange man skal være for at opnå en prisrabat. Jeg tror som udgangspunkt, at det er vanskeligt at opnå en rabat, specielt hvis man her på siden oplyser hvem leverandøren er.

Man kan oplyse pris og leveranceforholdi åbenhed, men oplys kun leverandøren på en PM til dem der vil købe til den oplyste pris. Jeg tror at det er vejen frem hos en dansk autoriseret forhandler.

Tag Jer nu lidt sammen hva...... 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Er det kun mig der er frisk på snart at starte det fælleskøb? Kan se at flere og flere forhandlere har fået den på deres hjemmeside.

Hvis vi er max 10, så er der stor mulighed for at pioneer kan levere og vi ikke kommer til at stå i samme situation som med pana bd50

Jeg synes at udgangspunktet bør være, at én af Jer tager fat i forhandler, og spørger om mulighederne for et fællesindkøb, og hvor mange man skal være for at opnå en prisrabat. Jeg tror som udgangspunkt, at det er vanskeligt at opnå en rabat, specielt hvis man her på siden oplyser hvem leverandøren er.

Man kan oplyse pris og leveranceforholdi åbenhed, men oplys kun leverandøren på en PM til dem der vil købe til den oplyste pris. Jeg tror at det er vejen frem hos en dansk autoriseret forhandler.

Tag Jer nu lidt sammen hva...... 

Jamen det er skam også sådan jeg har tænkt mig det skal forgå Jeg gider bare ikke tage kontakt til en 5-6 forhandlere såfremt jeg er den eneste der måske skal have denne afspiller



Redigeret af furious jt - 23-September-2008 kl. 07:57
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Er det kun mig der er frisk på snart at starte det fælleskøb? Kan se at flere og flere forhandlere har fået den på deres hjemmeside.

Hvis vi er max 10, så er der stor mulighed for at pioneer kan levere og vi ikke kommer til at stå i samme situation som med pana bd50

Jeg synes at udgangspunktet bør være, at én af Jer tager fat i forhandler, og spørger om mulighederne for et fællesindkøb, og hvor mange man skal være for at opnå en prisrabat. Jeg tror som udgangspunkt, at det er vanskeligt at opnå en rabat, specielt hvis man her på siden oplyser hvem leverandøren er.

Man kan oplyse pris og leveranceforholdi åbenhed, men oplys kun leverandøren på en PM til dem der vil købe til den oplyste pris. Jeg tror at det er vejen frem hos en dansk autoriseret forhandler.

Tag Jer nu lidt sammen hva...... 

Jamen det er skam også sådan jeg har tænkt mig det skal forgå Jeg gider bare ikke tage kontakt til en 5-6 forhandlere såfremt jeg er den eneste der måske skal have denne afspiller

Jeg tror ikke at du er den eneste der skal have den BD-afspiller furious. Men det ved du reelt først når du har en pris evt. parret med f.eks. et HDMI kabel, og starter en tråd. Du har jo været dér før

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 13:20
Ville det ikke værre en god ide, hvis man havde en begrænsning af antal
LX71, efter det antal som Pioneer med garanti kan lev. og når det antal er
nået så bliver fælleskøbet lukket

Så ville man ikke få de samme problem, som med BD50.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 13:23

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Ville det ikke værre en god ide, hvis man havde en begrænsning af antal
LX71, efter det antal som Pioneer med garanti kan lev. og når det antal er
nået så bliver fælleskøbet lukket

Så ville man ikke få de samme problem, som med BD50.

Dette er gjort ved det fælleskøb jeg lige har oprettet idag:)

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu