recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-kanalerne stiger i 2009
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV-kanalerne stiger i 2009

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Kvantitet har længe været det bedste argument fra YouSee's side, senest brugt i forbindelse med stigningen på kortgebyret.


Hvornår har de brugt det argument?


Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Jeg syntes faktisk idéen med ZTV var rigtig god, men hvor blev den af?


Og dermed understreger du pointen med en alsidig programpakke. Du synes at den var god, og andre synes at noget andet er godt. Så længe hovedparten af kunderne er analoge, kan der ikke gøres så meget andet.
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Kvantitet har længe været det bedste argument fra YouSee's side, senest brugt i forbindelse med stigningen på kortgebyret.


Hvornår har de brugt det argument?


Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Jeg syntes faktisk idéen med ZTV var rigtig god, men hvor blev den af?


Og dermed understreger du pointen med en alsidig programpakke. Du synes at den var god, og andre synes at noget andet er godt. Så længe hovedparten af kunderne er analoge, kan der ikke gøres så meget andet.


Det kan jeg på ingen måde se at jeg har pointeret. Jeg syntes at ideen var god, men hvis andre ikke har lyst til at have den, skal de heller ikke betale for den.

men det er fuldstændigt rigtigt at sålænge loven giver mulighed for pakkeløsningerne, så kan der ikke gøres så meget. Men nu har YouSee jo sikret sig pakkeløsningen ved at holde liv i det analoge kabelnet indtil 2012.

Argumentet blev brugt i pressemateriale og da jeg ville opsige mine kort og pakker, hvor "sælgeren" forklarede at man fik Viaskvat History eller noget i den retning, med gratis.
Fint, hvis jeg stiger 199,- kr. om året og jeg får Viasat History eller en hvilken som helst anden ligegyldig kanal, så er det vel blot en ligegyldig ekstra kanal som jeg skal betale for.


Redigeret af Kim Jespersen - 23-August-2008 kl. 18:32
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu