recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 42PZ85E - Hvad nu..?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 42PZ85E - Hvad nu..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bitteboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2008
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 42PZ85E - Hvad nu..?
    Sendt: 20-August-2008 kl. 21:28
Hej Alle på forummet...

Nu har jeg fuldt nøje med herinde i lang tid, har dog været mindre aktiv, da jeg ikke rigtigt føler jeg pt. kan bidrage med noget.. Men nu har jeg selv lidt spørgsmål:

Jeg skal hente mit Panasonic 42PZ85E i Elgiganten imorgen og så skal jeg jo "lege" - eller måske ikke..

For jeg vil gerne have noget hjælp til lidt forskellige ting:

1) Fra antennestikket i stuen er der ca. 10 meter til hvor fjernsynet skal være - skal der være noget "forstærker" på på vejen eller skal det være noget bestemt kabel?

2) Skal jeg være særligt opmærksom på noget bestemt i starten, eller kan det bare "spille" med det samme?
- Jeg har hørt noget med farve (kontrast etc.) og en cd man skal bruge (følger den med?).

3) Jeg skal bruge et vægbeslag, da fjernsynet skal op på vægge og hænge. Det skal være drejearm, da det skal hænge i en lille murstensvæg og være drejet ud mod stuen (væggen er ca 60 cm) - Kan I anbefale noget?

4) Har I ellers nogen gode og bestemte råd til mig og mit nye legetøj?

På forhånd mange tak for de gode svar, som I helt sikkert kommer med...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu