recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YOUSEE support #€#€#%"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYOUSEE support #€#€#%"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: YOUSEE support #€#€#%"
    Sendt: 26-August-2008 kl. 14:10

okay lukker lige lidt røg af.. en lille "kort" samtale med tdc (forklædt som yousee).

20minutters telefon kø, okay musik, anden omgang af det samme, ikke så sjovt, og faktisk er hende der hver 30 sek, med at undskyld du sidder i kø, den mest frustrerende.

Nåh første medarbejder..

Jeg skal have lukket mit Viaacess kort til DVB-C, et gammelt fordi jeg har 2..

Og han tager imod masse informationer, finder kortet, lidt arbejde med adresser and so on, tænker WELL det går fint..

Jo han kunne se kortet, men han kan ikke hjælpe mig så han skal videresende mig (viste han godt til at starte med) men han kunne da lige spilde 5 min, men fair nok, jeg vil da ikke blive sur over sådan en lille ting..

men INGEN jeg skal sendes videre så skal jeg så kæmpe i 5 minutter, for IKKE at få spam på min mail boks..

Må jeg få din email.

"øhh til hvad, vel ikke til reklamer"

NEJ nej ikke reklamer til et nyhedsbrev

"hvad indeholder det nyhedsbrev"

tilbud..

"øhh nej tak jeg ønsker ikke den slags spam på min mailboks"

men det skal du oplyse ellers kan jeg ikke viderestille dig..

så måtte jeg pænt sidde og forklare og endte med jeg kom videre..

og for at de ville lukke mit kort så skulle jeg lige sidde 10 minutter og forklare hvorfor jeg dog kunne finde på at lukke mit sekundære kort som kun kostede 400kr om året.. for den 2xpris er jo kun fordi de ikke ahr sat den op i lang tid, og alle andre gør det..

så måtte igennem en lang palaver om at jeg synes det er plat man skal betale flere gange for kort i husstand, at man ikke kan klone kanal pakkerne, så vil jeg se viasat golf i 2 rum så skal jeg flytte kortene, og så har kort nummer 2 ingen grund til at være der. og så videre..

og så skulle jeg lige IGEN forsvare mig med hvorfor jeg IKKE ville have min mail blev brugt til deres nyhedsbrev..

Det er da ikke en frusterende oplevelse, men når man nu først har brugt 15 minutter i deres butik og næsten 45 minutter i telefon så tænker man bare..

HVORFOR fanden skal det hele være så besværligt, den time er faktisk rimlig dyr for mig.

Til top
merenuser Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 05:56

Elsker også tdc.

Ville tilmelde mig premiere nyhedsbrevet for et par måneder siden, og måtte igennem en større procedure om mine personlige forhold. Tænkte okay, you see har jo allerede de oplysninger i mit abbonement.

Da jeg så kom til afslutningen var der en rubrik, jeg kunne afkrydse hvis jeg ville tillade, at de sendte marketing, eller de fik lyst til at ringe om et godt tilbud. Jeg krydsede naturligvis ikke af da jeg har det ligesom dig. Så jeg trykkede bare send, hvorefter at jeg blev oplyst, at jeg ikke kunne modtage nyhedsbrevet uden en afkrydsning.

Det fik ærlig talt mit pis lidt i kog, og skrev derfor en e-mail. Svaret kan du læse her.

 

Sidst men ikke mindst, så tvinger vi ingen af vores kunder til at tilmelde sig vores nyhedsbrev, men det skal siges at vores kunder generelt er meget tilfredse med nyhedsbrevet, og at vi ikke har en dedikeret afdeling som sidder og ringer folk op. Dette sker stort set ikke, men vi skal skrive det, idet kunden takker ja til at modtage markedsføring fra os.

 

Jeg prøvede endnu engang at forklare det absurde i det svar, men fik aldrig en tilbagemelding.

Sidenhen valgte jeg alligevel at tilmelde mig, da nyheder alt andet lige er vigtige når det gælder yousee, ikke mindst fordi de hele tiden udskyder tingene, og hvem vil ikke gerne vide det først.

Det er nu 2 måneder siden og jeg har endnu det første nyhedsbrev tilgode. Længe leve tdc. Det får de virkelig brug for en dag.



Redigeret af merenuser - 28-August-2008 kl. 05:59
merenuser
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 08:28

det jeg generelt ikke bryder mig om er den undskyldning man altid hører..

"jamen alle andre har elendig support"

"vi er faktisk ikke dårlige i forhold til de andre"

"de andre tager også kortgebyr som er absurd, derfor må vi da også"

Det er ikke en undskyldning jeg kan bruge til noget, den gør mig bare irriteret, så sig det da som det er, 200kr mere pr mdn pr kort giver en KÆMPE klat penge i kassen, og man regner med ikke så mange slipper deres kort (dem der kun har 1) fordi de har jo købt boksen.

Support er dyrt, og folk gider sgu ikke arbejde i support, fordi de tit skal slogs med frustrerede kunder.

det værste er den slags løgne de fast skal fortælle en hver gang.

Skulle have refunderet min SAGEM HD boks (mener den hedder 81 eller noget) fordi den ikke virkede, og ja da de vil godt refundere det jeg mener var 1000kr.

men det tog 3 mdn af få pengene tilbage (de plejer at være hurtige til at få dem den anden vej.

uha, de havde ikke korrekte adresser, og ja de havde forsøgt at sende den flere gange (de har en adresse som de sjovt nok fint sendte regninger til i samme periode, faktisk 8 regninger dumpede ind fra Yousee og TDC i den periode)

PROBLEMET er bare som altid, det er jo et monopol, ja der er Parabol og DVB-T men parabol er ulovligt selvom jeg bor i ejerlejlighed, fordi det ikke bliver kønt af 200 stk 1meters paraboler på teresserne. og DVB-T er 3 sølle kanaler (ja der er DR update, men en 5 minutters loop er ikke en kanal).

Min kæreste arbejder i et stort verdens dækkende firma, de har medarbejder der arbejder på fuldtid bare til at klare TDC support (og så mange medarbejdere har de nu ikke i dk).. hehe fedt job.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

HVORFOR fanden skal det hele være så besværligt, den time er faktisk rimlig dyr for mig.


Du kunne også have skrevet et brev. "Jeg opsiger hermed Selector kort nr XXXXX til udløb af indeværende abonnementsperiode". Behold en kopi, frimærke til 5,50 og så er den sag klaret. Sender YouSee flere regninger for kortet, lader du være med at betale (husk at informere YouSee hvis du gør det).

Det er i øvrigt ulovligt at forlange en email adresse til brug for udsendelse af nyhedsbreve=reklame.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 09:37
*slet*


Redigeret af JesperLund - 28-August-2008 kl. 10:23
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 09:42
Jeg tror du misforstår.

Man skal sige ja til reklame for at få nyhedsbrevet (da det er reklame).

Man kan sikkert afmelde det igen.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Jeg tror du misforstår.

Man skal sige ja til reklame for at få nyhedsbrevet (da det er reklame).

Man kan sikkert afmelde det igen.


Ok... det er klart at nyhedsbrev = reklame, så bare man kan slippe for skidtet er den god nok.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 11:22

slettet



Redigeret af Rasmusdc - 28-August-2008 kl. 11:41
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu