recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til yousee’s nye hd box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativ til yousee’s nye hd box

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2008 kl. 14:08

Tænkte nok at det vare noget i den stil...

Det er da egentlig utroligt at der ikke findes en boks som kan de ting der bliver efterspurgt til dvb-c

Til top
Lange Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-December-2004
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 15:30

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Oprindeligt skrevet af Venomous Venomous skrev:

så man kan ikke optage et program og se et andet samtidig med
vantage'en??

Ikke hvis kanalerne er kodede.

Sidder lidt i samme situation. Har 40" med digitale kanaler (DVB-C) og en gammel Pioneer HDD forbundet via Scart, hvor optagelser ser håbløse ud. Et lån af en HDD med HDMI var faktisk ikke meget bedre, da det stadig er SD.

Mht. om man kan se et andet program samtidig med en optagelse, skal jeg lige forstå det rigtigt. Det at jeg kan se kanalerne i digital kvalitet, er det også kodede kanaler, eller er det kun selve betalingskanalerne?

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Lange Lange skrev:

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Oprindeligt skrevet af Venomous Venomous skrev:

så man kan ikke optage et program og se et andet samtidig med
vantage'en??

Ikke hvis kanalerne er kodede.

Sidder lidt i samme situation. Har 40" med digitale kanaler (DVB-C) og en gammel Pioneer HDD forbundet via Scart, hvor optagelser ser håbløse ud. Et lån af en HDD med HDMI var faktisk ikke meget bedre, da det stadig er SD.

Mht. om man kan se et andet program samtidig med en optagelse, skal jeg lige forstå det rigtigt. Det at jeg kan se kanalerne i digital kvalitet, er det også kodede kanaler, eller er det kun selve betalingskanalerne?


Om det er betalingskanaler har ikke noget med kodningen at gøre.

Den eneste situation hvor du kan optage en kanal mens du ser en anden på Vantage'en er DR1, DR2 og TV2, da de alle er ukodede og ligger i samme multiplex. Her kan du faktisk optage både DR1 og 2, og samtidig se TV2.

Det er kun DR1, DR2, TV2, DR-Update, Infosiden, Viasat Explorer og MTV HD som er ukodede hos YouSee, men kun de fire første ligger i samme multiplex, og det er et krav hvis de skal optages samtidigt med kun 1 tuner.
Mvh Hans
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu