recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2.1 surround anlæg - men hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2.1 surround anlæg - men hvilket?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fhebo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 13:44

Nu synes jeg I kommer for langt væk fra Goldeneyes svar! Han har netop ikke mulighed/behov for et surroundanlæg, så svar nu bare manden...

@ Goldeneye: Denon'erne spiller rigtig fint. Og hvis du bor i Kolding er det bare at tage ned på Søndergade 32.

Ellers kunne du jo også overveje et af Sonys anlæg som kunne passe til dit tv, fx Sony DAV-F200, da der er Bravia-integration. Har ikke hørt det men der er et mini-review her: http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2008/06/23/ Sony-DAV-F200-Home-Cinema-System/p1

Til top
goldeneye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af fhebo fhebo skrev:

Nu synes jeg I kommer for langt væk fra Goldeneyes svar! Han har netop ikke mulighed/behov for et surroundanlæg, så svar nu bare manden...

@ Goldeneye: Denon'erne spiller rigtig fint. Og hvis du bor i Kolding er det bare at tage ned på Søndergade 32.

Ellers kunne du jo også overveje et af Sonys anlæg som kunne passe til dit tv, fx Sony DAV-F200, da der er Bravia-integration. Har ikke hørt det men der er et mini-review her: http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2008/06/23/ Sony-DAV-F200-Home-Cinema-System/p1

Også en mulighed med Sony'en

Hvad er egentlig forskellen på 1080i og 1080p opløsning?

Onkyo'en opløser f.eks. 1080i, men Sony klarer 1080p.

 

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2008 kl. 00:16

1080I HD ready

1080P Full HD.

Full HD/1080P gør billedet mere skarpere end HD ready, men det er dog ikke nødvendigt.

Nu har jeg ikke lige kigget de link's igennem i har smidt på tråden her, men går ud fra at det er nogle receivere du mener.

Jeg ville mene at dit tv sagtens selv kan ordne en opløsning på 1080P, så tror slet ikke at du skal tænke på hvorvidt din receiver kan tage op til 1080P eller ej.

Men det er der vel nogen af de andre hoveder herinde som kan svare på?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu