recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formatrod! igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormatrod! igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Emne: Formatrod! igen
    Sendt: 17-September-2008 kl. 17:27
Nu er jeg egentlig snart træt af tv-kanaler der ikke kan finde ud af hvad de skal gøre når de sender tv-serier...

Jeg så Numb3rs klokken 17 mandag, 16/9 letterbox logo og undertekster indenfor billedet BRAVO!

Jeg så Numb3rs klokken 17 tirsdag, 16/9 letterbox logo halvt udenfor billedet og undertekster i helt abnorm størrelse og halvt udenfor billedet, jeg har ikke bandeord nok til at kommentere dette... det kan næsten lade sig gøre at se det med tv på 14/9 indstilling, men stadig med en sort kant hele vejen rundt, endte med at lade det stå på 4:3 og have et 24" billede... jeg er så GLAD for at jeg har købt et 40" og ikke et 26"

Jeg så Numb3rs klokken 17 onsdag, 4:3 normalt logo normale undertekset, acceptabelt!

Mage til manglende konsekvens i måden at genudsende udsendelser på har jeg ALDRIG før set... nogen der har en god idé til hvad man kan gøre? jeg tvivler på det hjælper som ene mand at skrive og bede dem om at få styr på deres LORT!


Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 19:16
Det er rigtigt. Lige omkring sæsonskiftet mellem 1 og 2 kokser det lidt for dem, men glæd dig, det kommer igen næste gang de sender serien, for når først de har klargjort episoderne med undertekster, så bliver det ikke lavet om.

Så nu kan vi så nyde bommerten ved hver genudsendelse.

Væn dig til det. Sådan er Kanal 5 bare.
Mvh Hans
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu