recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synkroniserings fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynkroniserings fejl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Emne: Synkroniserings fejl
    Sendt: 22-September-2008 kl. 22:37

Hej alle

Jeg har en ca. 3 år gammel INO3 (Visnok en LG klon) 160GB harddiskoptager, som jeg har været rigtig glad for.  Den har været flittigt brugt og har aldrig svigtet.

På det sidste er den begyndt at forskyde billede og lyd på nogle optagelser. Det mærkelige er, at det ikke er alle optagelser det sker på. Der er ikke noget mønster i det, det virker helt tilfældigt hvornår det sker. Det er nok ca. ved halvdelen af alle optagelser. Forskydelsen er så kraftig, at det ikke er til at holde ud at se på.

Mit spørgsmål er. Kan det betale sig at få den repareret? eller er det bedre, at købe en ny. Jeg har ikke fulgt med på markedet, så jeg ved ikke om der er sket tekniske fremskridt de sidste 3-4 år.

I tilfælde af nyt køb, er der så mærker som er bedre end andre? Hvad kan i anbefale? Jeg har kabel TV fra YouSee og et 42" plasma TV fra LG. Jeg har bestilt en HD modtager med HHD fra YouSee, men den kan ikke overspille til DVD, så jeg kan ikke undvære en HDD recorder.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu