recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning af back-up medier på PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspilning af back-up medier på PC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
podebusk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Februar-2005
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning af back-up medier på PC
    Sendt: 07-April-2005 kl. 23:59
Hej - Jeg har nu forsøgt at lave back-up af mine egne DVD-film vha Shrink - glimrende program. Desværre har jeg svært ved at afspille kopierne på min bærbare (Acer 1353LC). Jeg har foretaget de mest grundige og temmelige langsommelige back-upér - alligevel kan min bærbare ikke afspille back-up filmen... Jeg har opdateret mine codec´s - mine mediaplayers, jeg bruger Memorex x8 -r medier og alligevel hakker og sprutter det når jeg forsøger at afspille DVDén. Er der nogen som har et godt råd.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2005 kl. 00:36

Prøv at brænde filmen på et andet medie; det kan være at din DVD brænder ikke brænder særligt godt på dine Memorex DVD'ere.

Dine Memorex DVD'ere kan være en af (mindst) fem forskellige slags skiver - se her: VideoHelp.com DVD Media List. Det er ikke sikkert at DVD brænderens firmware er god med lige netop den type medie du bruger.

Prøv et andet mærke blankt medie, som ikke er lavet af samme producent, f.eks. Verbatim DataLifePlus (med mindre dine Memorex har mediecode MCC 02RG20 som er identisk med Verbatim DLP DVD-R 8x).

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu